hoi,
ik zit met een probleempje.
van php snap ik niet veel, dus hoop ik dat iemand mij kan helpen.
ik heb een lijst zoals hieronder.
een basispc samenstalling met losse componenten in een lijst.
daarbij een totaalprijs.
- AMD XP 2000+ processor
- CPU Cooler
- ECS moederboard
- Onboard netwerkkaart
- Onboard geluidskaart
- 256MB DDR 333 pc2700 RAM geheugen
- 40 Gigabyte harde schijf 7200 rpm
- Geforce IV 64 MB videokaart + tv out
- Floppydrive
- Lite-on 16x/48x speed DVD-rom speler
- Dit alles in een 300W miditower met front-usb !!
Deze lijst is dus de standaard samenstelling.
nu heb ik nog een lijst met meerdere uitbreidingen om de standaard componenten te vervangen.
bijv. een 80 GB hdd ipv 40 GB hdd met een bepaalde meerprijs.
of 512 MB DDR 333 ipv 256 met een meerprijs.
nu wil ik achter de meerprijs componenten een plusje hebben, bijv. een klein gif-bestandje, die, wanneer je er op drukt, de standaard samenstelling aanpast.
dus als je op het plusje achter de 80 gb meerprijs druk, dat de 40 GB verdwijnt uit de lijst en daar de 80 GB voor in de plaats komt. ook moet de totaalprijs dan worden aangepast uiteraard.
en als je eerst voor een 80 gig hebt gekozen, maar dan toch liever de 120 gig wilt, dat je dan de meerprijs ten opzichte van de 40 gig krijgt en niet van de 80 gig.
ook het uitbreiden van de lijst ipv veranderen moet kunnen. het gaat hierbij om het toevoegen van bijv. een monitor.
ik hoop dat iemand mij op weg kan helpen.
overal heb ik al gezocht, maar heb nergens zoiets kunnen vinden.
het lijkt me wel een mooi idee, omdat ze meteen kunnen zien wat voor pc met welke samenstelling ze krijgen en voor welke prijs.
ben benieuwd...
Gr.
BoriS
ik zit met een probleempje.
van php snap ik niet veel, dus hoop ik dat iemand mij kan helpen.
ik heb een lijst zoals hieronder.
een basispc samenstalling met losse componenten in een lijst.
daarbij een totaalprijs.
- AMD XP 2000+ processor
- CPU Cooler
- ECS moederboard
- Onboard netwerkkaart
- Onboard geluidskaart
- 256MB DDR 333 pc2700 RAM geheugen
- 40 Gigabyte harde schijf 7200 rpm
- Geforce IV 64 MB videokaart + tv out
- Floppydrive
- Lite-on 16x/48x speed DVD-rom speler
- Dit alles in een 300W miditower met front-usb !!
Deze lijst is dus de standaard samenstelling.
nu heb ik nog een lijst met meerdere uitbreidingen om de standaard componenten te vervangen.
bijv. een 80 GB hdd ipv 40 GB hdd met een bepaalde meerprijs.
of 512 MB DDR 333 ipv 256 met een meerprijs.
nu wil ik achter de meerprijs componenten een plusje hebben, bijv. een klein gif-bestandje, die, wanneer je er op drukt, de standaard samenstelling aanpast.
dus als je op het plusje achter de 80 gb meerprijs druk, dat de 40 GB verdwijnt uit de lijst en daar de 80 GB voor in de plaats komt. ook moet de totaalprijs dan worden aangepast uiteraard.
en als je eerst voor een 80 gig hebt gekozen, maar dan toch liever de 120 gig wilt, dat je dan de meerprijs ten opzichte van de 40 gig krijgt en niet van de 80 gig.
ook het uitbreiden van de lijst ipv veranderen moet kunnen. het gaat hierbij om het toevoegen van bijv. een monitor.
ik hoop dat iemand mij op weg kan helpen.
overal heb ik al gezocht, maar heb nergens zoiets kunnen vinden.
het lijkt me wel een mooi idee, omdat ze meteen kunnen zien wat voor pc met welke samenstelling ze krijgen en voor welke prijs.
ben benieuwd...
Gr.
BoriS