Al een paar dagen grazen al mijn koeien nu ogr..
Omdat ik geen zin heb om alle clients af te gaan en daar de projectorder aan te passen, dacht ik slim te zijn door op de keyserver(personal proxy) ervoor te zorgen dat er alleen rc5 blocks aanwezig zijn, zodat alle clients automatisch weer overgaan op rc5. (al m'n koeien halen namelijk hun blokjes van deze perproxy af)
Ik heb in proxyper.ini de volgende regel toegevoegd:
[ogr]
projectclosed=1
Dit werkt perfect, alle clients halen dan rc5 binnen!! mooi dus.
maar het probleem is dat na een tijdje deze instelling automatisch wordt teruggezet naar:
[ogr]
projectclosed=0
Weet iemand wat ik moet doen zodat de perproxy alleen nog rc5 blocks fetched ??
ik heb al expertmode=1 geprobeerd en proxyper.ini readonly gemaakt, helaas zonder resultaat
Speedy
Omdat ik geen zin heb om alle clients af te gaan en daar de projectorder aan te passen, dacht ik slim te zijn door op de keyserver(personal proxy) ervoor te zorgen dat er alleen rc5 blocks aanwezig zijn, zodat alle clients automatisch weer overgaan op rc5. (al m'n koeien halen namelijk hun blokjes van deze perproxy af)
Ik heb in proxyper.ini de volgende regel toegevoegd:
[ogr]
projectclosed=1
Dit werkt perfect, alle clients halen dan rc5 binnen!! mooi dus.
maar het probleem is dat na een tijdje deze instelling automatisch wordt teruggezet naar:
[ogr]
projectclosed=0
Weet iemand wat ik moet doen zodat de perproxy alleen nog rc5 blocks fetched ??
ik heb al expertmode=1 geprobeerd en proxyper.ini readonly gemaakt, helaas zonder resultaat
Speedy