Toon posts:

Fout 651 VPN verbinding

Pagina: 1
Acties:
  • 71 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit al maanden met het volgende probleem: ik heb ADSL via Tiscali en wil hierover met VPN naar mijn werk toe. Nu kan ik het ene moment zonder problemen inloggen en het andere moment krijg ik fout 651 en kan ik dus niet inloggen. Ik ben hierover bezig met zowel Tiscali als Speedtouch maar beide wijzen naar elkaar met mijn persoon als lachende derde! Ook werd Windows XP op een gegeven moment aangewezen als schuldige, maar ik heb ook een Windows ME pc in mijn netwerk hangen en die werkt op dezelfde momenten dat de XP werkt, dus lijkt mij uitgesloten! Ik kan op mijn werk op 2 Easygate's inloggen en als de ene werkt, doet de andere verbinding het ook perfect. Het is gebeurd dat ik de VPN verbinding afsloot en direct weer wilde openen en dat weer een fout 651 kreeg! Ik hoop dat er iemand is met dezelfde ervaring en eventueel een oplossing kan bieden!!!! Ik weet het anders ook niet meer.

• Erikie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-08 16:51

Erikie

www.erikie.nl

!

traktor scratch!

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
VPN Erwin: Heb eens wat geduld, en stel je vraag niet in meerdere fora tegelijk.

Kijk Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) #not-done en Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) eens door.

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Dit topic is gesloten.