"Batterijen bijna leeg!" Logitech Optical Cordless

Pagina: 1
Acties:
  • 108 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• oZy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 27-07 17:24
Wat mij dus nogal stoort aan mijn Logitech Cordless Optical Desktop, is dat als je de muis verse batterijen geeft, hij na een maand of 2 weer begint te zeuren dat "het batterijniveau bijna leeg is!" en dat ze vervangen dienen te worden.

Ok, handig opzich, maar ik kan na het verschijnen van die melding nog minstens een maand door muizen zonder problemen! Wel krijg ik de godganse dag die melding dat ik de batterijen moet vervangen.. 8)7

Kan je die melding niet ergens uitzetten ofzo? Of ben ik de enige die zich hier aan stoort :Y)

Verwijderd

Je bent niet de enige die zich hier groen, geel en blauw aan ergert. Ik vind het ook zwaar irritant. Ook dat ie er ineens mee stopt, poef, lampje uit, muis uit. Mijn vorige draadloze Logitech muis ging ontzettend haperen, maar je kon er iig nog iets mee doen, met deze niet. Deze muis slurpt ook onwijs snel batterijen (2xAA).

Om antwoord op je vraag te geven, nee ik weet niet waar je dat uit kan zetten. 'k Ga er ook niet naar zoeken, want ik ga zometeen een andere muis kopen :)

• MissingDog
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Kan je niet de muis gebruiken zonder MouseWare te installeren? Het is maar een wilde gok hoor, werk zelf niet wireless.

Verwijderd

Vaag... ik heb zelf zowel MouseWare als Itouch software geinstalleerd en krijg geen melding. Alleen stopt de muis ermee zodra de batterijen leeg zijn.

Op zich vind ik het een prestatie dat jij met deze muis 3 maanden met een setje batterijen kunt doen.

Waarom gebruik je niet gewoon oplaadbare NiMN batterijen? Die zijn 1,2V, maar blijven op dat nivo totdat ze vrijel helemaal leeg zijn. Normale batterijen zakken daar op een gegeven moment onder en dan volgt blijkbaar de melding :?

• harryslinger
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-06 20:00
ik gebruik die muis gewoon zonder mouseware, en dan krijg je geen enkele melding, bij mij is de muis na 2 maand toch echt wel leeg

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 05-08 20:38

CAP-Team

XBL: CAPTeam

precies.. en als ie 't op een gegeven moment gewoon niet meer doet, dan wordt 't tijd om de batterijen te vervangen ;)

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Verwijderd

Gelukkig heb ik dat niet met mijn MX 700...Als ie begint te zeiken dat de batt. bijna leeg is dan gooi ik em in de oplader.. ga beneden even een half uurtje of een uurtje iets anders doen.. broodje eten of even de tv aan klikken en dan muis ik weer lekker verder voor de komende dagen.. heerlijk

• Burner13
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09-10-2024
idd, koop een MX 700, heb ik ook. hele dag op de pc, zet em voor et slapen in die oplader en de volgende dag kan je weer lekker verdermuizen, zo doe ik et :D

Verwijderd

HexEdit die melding in MouseWare naar bijv. "Ik vind je liev"...
Scheelt iig een stuk aggressie naar de muis toe. :+

Wellicht dat er iets in het register staat ?
Pagina: 1