Alleeerst begin ik te zeggen dat ik het forum al afgezocht heb naar dit probleem, maar nergens heb kunnen vinden.
Ik heb hier een pc staan met een SB 5.1 Live Soundcard.
Die kaart heeft dus een Digitale uitgang die je voor 5.1 Speakersetjes ook kunt gebruiken als analoge uitgang (staat ook netjes een aanduiding achterop de kaart).
Daar staat een Medion (aldi) 5.1 setje speakers bij.
Alles aangesloten en de hele driverpack geinstalled van de CD die erbij zit.
Nu het probleem :
Uit die Medionset komen 3 stekkers (jackplugjes) Zwart,Groen en Oranje.
Klopt nog steeds.... Alles in de uitgang van de kaart geplugd en nu doet de Subwoofer/Center die op de Oranje plug zit het heeeeeel zwakjes (als je je oor op de reflectiepoort houd)
Drivers gecontroleerd en zelfs de nieuwere Driverpack van het internet afgehaald, mag allemaal niet helpen.(ook diagnostics gedraaid..alles oké)
De subwoofer/center is nie stuk dat heb ik gecontroleerd doormiddel van de Oranje plug in een andere uitgang te steken en dan boemt ie Oké !
Ik denk zelf dat de Kaart nie jofel is maar zeker weten doe ik het niet en heb zo niets anders om het uit te proberen ......
Wie ooh wie kan me vertellen wat ik verkeerd doe, of over het hoofd zie
Ik heb hier een pc staan met een SB 5.1 Live Soundcard.
Die kaart heeft dus een Digitale uitgang die je voor 5.1 Speakersetjes ook kunt gebruiken als analoge uitgang (staat ook netjes een aanduiding achterop de kaart).
Daar staat een Medion (aldi) 5.1 setje speakers bij.
Alles aangesloten en de hele driverpack geinstalled van de CD die erbij zit.
Nu het probleem :
Uit die Medionset komen 3 stekkers (jackplugjes) Zwart,Groen en Oranje.
Klopt nog steeds.... Alles in de uitgang van de kaart geplugd en nu doet de Subwoofer/Center die op de Oranje plug zit het heeeeeel zwakjes (als je je oor op de reflectiepoort houd)
Drivers gecontroleerd en zelfs de nieuwere Driverpack van het internet afgehaald, mag allemaal niet helpen.(ook diagnostics gedraaid..alles oké)
De subwoofer/center is nie stuk dat heb ik gecontroleerd doormiddel van de Oranje plug in een andere uitgang te steken en dan boemt ie Oké !
Ik denk zelf dat de Kaart nie jofel is maar zeker weten doe ik het niet en heb zo niets anders om het uit te proberen ......
Wie ooh wie kan me vertellen wat ik verkeerd doe, of over het hoofd zie
Don't . Accept . Mass . Notion ........