Toon posts:

Geheugen, welk soort?? Help

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ok, ik wil dus vandaag 256mb uit gaan breiden, alleen heb ik een probleem. Ik weet dat ik 256mb er al in heb zitten, alleen ik weet niet welk soort ram het is (DDR, SDram), hoeveel bankjes er gebruikt worden (Ik weet niet of dat vandaag de dag nog wat uitmaakt) en mijn bussnelheid (226 of 333 mhz). Is er een optie in windows XP of een 3rd party progje, waarmee ik dit kan zien??

Mn pc is een p4 2,4ghz en is gekocht bij de mediamarkt

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Maak 'm anders eens open, zul je toch moeten als je gaat uitbreiden. Zie je meteen het antwoord op al je vragen...

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Verwijderd

Topicstarter
Dan zie je toch niet of het DDR is en de bussnelheid? Enige wat je ziet is het aantal bankjes wat ie in gebruik neemt. Maar ik wil het eigenlijk ff doen zonder open te maken

Verwijderd

Je kan met Sisoft Sandra bekijken.

En lees de FAQ even door voordat je deze topic opent. :+

• Burner13
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09-10-2024
met SiSoftwareSandra kom je alles te weten ;)

Verwijderd

Topicstarter
Sisoft sandra had ik er wel opstaan, maar ik kan em nu niet meer op mn pc vinden. Ff zoeken

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Tjees, dit is wel erg basic .. Je toch een Tweaker of je zit hier verkeerd .. Trek dan je kast open en er gaat plots een wereld voor je open B)

Vraag het anders de leverancier van je PC :z

/basic

[ Voor 5% gewijzigd door BalusC op 19-04-2003 10:13 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.