Toon posts:

Onterechte flame

Pagina: 1
Acties:
  • 168 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
http://www.tweakers.net/r...n=Posting&ParentID=750189

Hoort op +4 informatie/interessant thuis mijns inziens, staat momenteel op +1 informatief maar stond zelfs op flamebait.

Kritiek wordt hier blijkbaar als flame/troll gezien. Als dit betoog pro-windows was geweest waren de beoordelingen waarschijnlijk +1, +1 inzichtvol, +1 inzichtvol, +1 inzichtvol. Totaal +4/4x geweest. (ook onterecht in dat geval, wat de tag moet informatie/interessant zijn imho)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De post bevat zeker genoeg informatie om een +2/+3 te zijn. Het is goed onderbouwd.

De schrijver zou er alleen beter aan doen om zich niet in te laten met een flame zoals die onder in de post staat.

Edit: van mij heeft de post een +1 informatief gehad.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2003 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spook
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Tis een goeie post en zeker met goeie punten, ben er niet helemaal mee eens maar toch maar naar de +2 geholpen en ik denk dat een +3 niet zal mistaan bij deze post.

(c) GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.
Life is a Joke!, but not all jokes are funny.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

I'm with * spook , goede post voorzien van sterke onderbouwing. Overigens is de schrijver mijns inziens te zwart wit, maar desondanks denk ik dat een tweetje zeker nog ondergewaardeerd is.

puntje derop.

Wat betreft dat trollerige grapje onderaan. Ik vind heb eigenlijk naast de sneer die hij uitdeelt, maar dat is nou eenmaal vaak met humor, erg grappig en ook origineel. (d.i. ik kende hem niet). Dus om de post nu vanwege een origineel en weliswaar trollerig grapje de harinhkelders in te sturen, nèèèh doe maar niet.

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polaris
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
(overleden)
Puntje bijgedaan, hij staat nu op +3. Dat grapje aan het eind is gewoon leuk en zeer zeker geen troll.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hij staat op 3, en ik geef hem er voor de verandering eens geen puntje bij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Nu online

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

enigszins kort door de bocht (maar spook wijst eronder al op het belang afwegingen voor server-OS binnen organisaties);

De genoemde argumenten zijn niet altijd even juist (de DLL alswel dat windows enkel voor peer-to-peer netwerken geschikt zou zijn)
Maar juist het grote belang van argumenten in die post maken hem mij waardevol, het vormt de aanzet van een goede discussie:
heb hem een +1 gegeven, evenals de vervolgposts van pcdealer en spook

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 18:20

botoo

💀 too old to die young

* botoo
Begrijpelijk geschreven stukje, ook als je er geen (*) van weet :+
Als zodanig dus informatief, dat het inhoudelijk ook nog iets toevoegd vertrouw ik aan jullie oordeel toe :)

maar ik kan het grapje nergens vinden . . .
:'(

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

botoo schreef op 19 April 2003 @ 11:50:
[...]
maar ik kan het grapje nergens vinden . . .
:'(
Vind je hem niet grappig of valt het kwartje niet (met dezelfde versnelling als die van de zwaartekracht ;) )

edit:

Iemand heeft geprobeerd hem weer van 3 naar 2 te krijgen, blijkbaar lopen er in het wild mensen rond die het duidelijk niet met de TMF consensus eens zijn.

[ Voor 26% gewijzigd door KeX op 19-04-2003 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het grapje vond ikzelf ook altijd erg leuk, in deze context is het een beetje heftiger als hij normaal zou zijn....Maar een drietje kan ik mij perfect in vinden hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
RM-rf schreef op 19 april 2003 @ 11:34:
enigszins kort door de bocht (maar spook wijst eronder al op het belang afwegingen voor server-OS binnen organisaties);
ook al had spook nog niet gereageerd, dan nog heeft de Jester een goede post.

Deze post heeft een standpunt. De Jester zal nooit zijn eigen standpunt ondermijnen. Dat kun je van iemand niet verwachten. Er moet maar op gereageerd worden als men het niet eens met hem is.
spook schreef op 19 April 2003 @ 10:33:
Tis een goeie post en zeker met goeie punten, ben er niet helemaal mee eens maar toch maar naar de +2 geholpen en ik denk dat een +3 niet zal mistaan bij deze post.
Je hoeft het gelukkig ook niet eens te zijn met iemand om iemand een +3/+4 te geven.
polaris schreef op 19 april 2003 @ 11:15:
Puntje bijgedaan, hij staat nu op +3. Dat grapje aan het eind is gewoon leuk en zeer zeker geen troll.
Het is bovendien zijn mening die hij voorafgaand heeft onderbouwd. Dan is het nooit een flame of troll.
De genoemde argumenten zijn niet altijd even juist (de DLL alswel dat windows enkel voor peer-to-peer netwerken geschikt zou zijn)
Daarom vind ik de tag inzichtvol ook niet toepasbaar.
Maar juist het grote belang van argumenten in die post maken hem mij waardevol, het vormt de aanzet van een goede discussie:
!
heb hem een +1 gegeven, evenals de vervolgposts van pcdealer en spook
ach, nu heb ik zelf perongeluk ook gereageerd :P Kon het niet laten na het lezen van de post van pcdealer.

[edit]:

http://www.tweakers.net/r...n=Posting&ParentID=750189

staat inmiddels alweer op +2 na een overbodig en een troll beoordeling

Dezelfde persoon heeft /me http://www.tweakers.net/r...n=Posting&ParentID=750293
natuurlijk op 0 gezet, zonder tag dat wel. :P

en die persoon heeft pcdealer op +4 gezet. Niet erg verrassend.
http://www.tweakers.net/r...n=Posting&ParentID=750259

En PC-dealer heeft (bijna) EXACT het beoordelings-schema die ik in mijn eerste post hierbovenaan neerzette. Goh :P

/me vindt het jammer dat nier meer mensen zo modden als de moderators die gereageerd hebben in dit TMF-draadje.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2003 15:13 . Reden: aanvulling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

KexDaFlex schreef op 19 April 2003 @ 11:53:
Vind je hem niet grappig of valt het kwartje niet (met dezelfde versnelling als die van de zwaartekracht ;) )
Errr, * botoo ziet het grapje niet omdat het kwartje niet de vereisde afstand heeft afgelegd :o

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Ik zou toch een keer een database-zoektocht zien op FLipz-modacties?
Zijn het steeds dezelfde mensen die 'm maar modden? If so, dan zouden deze mensen beter niet meer kunnen modden.

PS, doet 1 van die Zemanovalinkjes bij anderen ook de Explorer languit gaan?

[ Voor 20% gewijzigd door Delerium op 19-04-2003 18:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien een goed idee, soms heb ik inderdaad het idee dat er door zealots (linux/windows or otherwise) gemod wordt.

Helaas kan ik niet beamen dat zema's links mijn explorer killen, gezien deze explorer al weken ongebruikt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

Safari (OSX) en Mozilla (OSX en W2K) crashen er bij mij iig niet op :)

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaves
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:33

Beaves

Usque ad Finem

Wie gebruikt er dan ook IE :P

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-06 14:48
botoo schreef op 19 april 2003 @ 14:55:
[...]
Errr, * botoo ziet het grapje niet omdat het kwartje niet de vereisde afstand heeft afgelegd :o
zolang ie maar naar beneden valt toch? :P

overigens posting staat correct op +3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaves
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:33

Beaves

Usque ad Finem

Teckna schreef op 20 April 2003 @ 01:42:
[...]

zolang ie maar naar beneden valt toch? :P

overigens posting staat correct op +3
Ik heb nog nooit iets omhoog zien vallen anders :X ;)

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
Beaves schreef op 20 april 2003 @ 01:49:
[...]

ga jij maar ondersteboven staan, of ga jij maar in de ruimte zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiLeX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GiLeX

Ook analoog fotograferend

Teckna schreef op 20 April 2003 @ 02:19:
[...]

ga jij maar ondersteboven staan, of ga jij maar in de ruimte zitten.
dan nog valt het naar beneden als je op de kop staat :) en in de ruitme waar gewichtloosheid heerst valt niks :P

Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
GiLeX schreef op 20 April 2003 @ 02:53:
[...]

dan nog valt het naar beneden als je op de kop staat :) en in de ruitme waar gewichtloosheid heerst valt niks :P
laatste redpoging van mijzelf: gevoelsmatig dan... en mijn eerdere opmerking was ook niet serieus bedoelt!! het was bedoelt om te zeggen zolang ie maar de goede kant op komt... blegh ik ga het niet eens meer uitleggen @4am

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

Beaves schreef op 20 April 2003 @ 01:49:
Dan moet je maar eens rondkijken in het bedrijfsleven, daar zie je een hoop omhooggevallen managers . . .

makkelijk te herkennen aan de druk, druk, druk attitude i.c.m. extreem lage productiviteit

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Pagina: 1