Hallo weer een ieder!
Ik heb al eens eerder gepost over m'n snelheids'probleem' met @Home en WinXP. Ik kan namelijk niet sneller downloaden dan zo'n 380 KB/s en weet niet waarom. In ieder geval ligt vast dat het aan het OS ligt op één of andere manier. Beter gezegd de combinatie OS en Com21
Iedereen die ik ken die Com21 + WinXP heeft, heeft hetzelfde probleem, maar iedereen met @Home Docsis heeft het niet en downloadt vrolijk met dik 450K...
Nu moest ik vanavond toevallig wat downloaden van een ftp, en, lui als ik ben, deed ik dat via IE. Wat zie ik dan? Een dikke 450K knalt naar binnen, terwijl het een gewoon binair en gecomprimeerd bestand is
ftp.wanadoo.nl kwam het vandaan
ftp.snt.utwente.nl doet hetzelfde in IE... Ook rond de 470K... Maar bij http-downloads wil het niet lukken. Nou werd ik toch een beetje nieuwsgierig en startte ik FlashFXP en probeerde ook vanaf Twente dezelfde file te downloaden. 3x Raden wat-ie doet: weer dezelfde oude 380K 
Wat de neuk is er mis met WinXP?
QoS-zooi en netwerkinstellingen al honderden keren nagelopen en veranderd maar ik kan gewoon niks vinden waar het door zou kunnen komen. Iemand een idee wat het is met deze aanwijzingen?
Alvast bedankt
- Sorce
Ik heb al eens eerder gepost over m'n snelheids'probleem' met @Home en WinXP. Ik kan namelijk niet sneller downloaden dan zo'n 380 KB/s en weet niet waarom. In ieder geval ligt vast dat het aan het OS ligt op één of andere manier. Beter gezegd de combinatie OS en Com21
Nu moest ik vanavond toevallig wat downloaden van een ftp, en, lui als ik ben, deed ik dat via IE. Wat zie ik dan? Een dikke 450K knalt naar binnen, terwijl het een gewoon binair en gecomprimeerd bestand is
ftp.wanadoo.nl kwam het vandaan
Wat de neuk is er mis met WinXP?
QoS-zooi en netwerkinstellingen al honderden keren nagelopen en veranderd maar ik kan gewoon niks vinden waar het door zou kunnen komen. Iemand een idee wat het is met deze aanwijzingen?
Alvast bedankt
- Sorce
Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.