Volgende verhaal XP installatie draaid als een zonnetje
dat balkje gaat 3 x heen en weer en dan is ie bij inlog scherm
kort om toppie maar toen.... woensdag 16 april der komen 3 updates uit voor XP wel te verstaan de volgende:
Beveiligingsupdate voor 811493 (Windows XP)
Aanbevolen update voor 815485
Essentiële update voor Q817287 (Beschadiging van catalogusdatabase in Microsoft Windows)
effe downloaden en rebooten dan maar.
maar wil nu het geval, (5 XP SP1 installaties hier zo wel NL als UK installs ) alle 5 lopen na die updates super traag het booten duurt ineens 9 x heen en weer gaan en bv winamp starten duurt 20 sec ipv de 2 eerst. (ook wil ie op alle pc's floppy drive bij booten en afsluiten meerdere keren benaderen)
igg der zit iets goed mis
en ik heb meer dan het flauwe vermoeden dat het dus aan 1 van die 3 updates ligt
nu mij vraag is heeft iemand dit ook opgemerkt en of beter nog de oplossing hier voor?
dat balkje gaat 3 x heen en weer en dan is ie bij inlog scherm
kort om toppie maar toen.... woensdag 16 april der komen 3 updates uit voor XP wel te verstaan de volgende:
Beveiligingsupdate voor 811493 (Windows XP)
Aanbevolen update voor 815485
Essentiële update voor Q817287 (Beschadiging van catalogusdatabase in Microsoft Windows)
effe downloaden en rebooten dan maar.
maar wil nu het geval, (5 XP SP1 installaties hier zo wel NL als UK installs ) alle 5 lopen na die updates super traag het booten duurt ineens 9 x heen en weer gaan en bv winamp starten duurt 20 sec ipv de 2 eerst. (ook wil ie op alle pc's floppy drive bij booten en afsluiten meerdere keren benaderen)
igg der zit iets goed mis
nu mij vraag is heeft iemand dit ook opgemerkt en of beter nog de oplossing hier voor?
You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?