Nieuwe HD, kasttemp daalt met 4 graden celcius

Pagina: 1
Acties:

• Spice
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-01 14:46

Spice

- Mijn vader is een tovenaar -

Topicstarter
Matrox 740 80 Gb eruit Seagate Barracuda V 8mb cache 120 Gb erin.
Niet erbij stilgestaan dat dit de temp zou beinvloeden, ik kan het nu wel verklaren maar ik had er van te voren niet aan gedacht. Bovendien vind ik het een redelijke daling of niet?
Er zit een flink ge-oc 1700 XP (2400 MHz) en waterkoeling.
2e mazzeltje vanavond na Spice in "geheugen reepje verkeerdom in bankje ges" en ben pas 2 uur boven, ben benieuwd wat er meer gaat gebeuren :). Spice-girl is nog niet thuis, misschien heeft die nog wat in petto :?

[ Voor 15% gewijzigd door Spice op 18-04-2003 23:55 ]

Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
Die dingen worden relatief best warm en hebben een groot oppervlak dus het is logisch dat het je kast temperatuur aanzienlijk beïnvloedt

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• FragFrog
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:16
Maxtor staat er zowiezo om bekend de warmste HD's te maken (temperaturen van 70 - 80 graadjes zonder extra koeling hier volgens S.M.A.R.T), en wat mijn ervaring is met seagates is dat ze vaak het hoofd redelijk koel houden. Leuke winst! :)

En om je vraag te beantwoorden: geen idee wat spicegirl in petto heeft, [hk-mode]pics! :+ [/hk-mode]

[ Site ] [ twitch ] [ jijbuis ]