Omdat het best wel vaak voor komt dat mensen dubbel posts maken het volgende.
Ik post nou deze reply. Als ik wil kan ik een dubbelpost maken
Maar is het niet handiger als ik op "Post Reply" druk dat ik mijn laatste bericht automatisch ga editten?
Of in ieder geval dan dat je jezelf niet kan quoten, dat wil nog wel is voorkomen
Of als laatste oplossing dat je in ieder geval gewaarschuwd wordt als je 1 jezelf quote of 2 een dubbelpost dreigt te maken
Voordeel: hehe, geen dubbelposts meer
Nadeel: Modjes willen nog wel eens de neiging hebben om een dubbelpost te maken als zij _na_ het sluiten van een topic alsnog besluiten om iemand een OW te geven. Heel begrijpelijk natuurlijk, omdat dit op deze manier onder de aandacht gebracht wordt van de TS/ een andere poster
Of is dit al eens langsgekomen?
Denk eigenlijk wel maar zou niet weten waar ik op moet zoeken 
[b]Edit: het gaat er dus om _direct_ onder je eigen post! Als er in de tussentijd iemand anders gepost heeft, moet he natuulijk wel weer mogelijk zijn
Ik post nou deze reply. Als ik wil kan ik een dubbelpost maken
Of in ieder geval dan dat je jezelf niet kan quoten, dat wil nog wel is voorkomen
Of als laatste oplossing dat je in ieder geval gewaarschuwd wordt als je 1 jezelf quote of 2 een dubbelpost dreigt te maken
Voordeel: hehe, geen dubbelposts meer
Nadeel: Modjes willen nog wel eens de neiging hebben om een dubbelpost te maken als zij _na_ het sluiten van een topic alsnog besluiten om iemand een OW te geven. Heel begrijpelijk natuurlijk, omdat dit op deze manier onder de aandacht gebracht wordt van de TS/ een andere poster
Of is dit al eens langsgekomen?
[b]Edit: het gaat er dus om _direct_ onder je eigen post! Als er in de tussentijd iemand anders gepost heeft, moet he natuulijk wel weer mogelijk zijn
[ Voor 9% gewijzigd door Glashelder op 18-04-2003 23:40 ]
PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc