Ik heb een vraagje; op mijn stage plaats wordt er allerlei dingen verhuurd. (Bijna alles
)
Als er iets verhuurd is moet er eerst van de afdeling verhuur naar de afdeling planning gemaild worden van heb je dat beschikbaar dan en dan?
Ja dat heb ik ...
Of neej dat heb ik niet ...
Omdat dat een btje omslachtig is en moeilijk te documenteren is, hebben ze gebeld naar de afdeling automatisering of wij dat zouden konden automatiseren.
Nou zat ik te denken aan een HTML-pagina die je op een desktop zet, dubbelklik dr op, gegevens invoeren en dan mailen.
Omdat het een aantal vaste waardes zijn zou dit makkelijk moeten gaan.
Zo zou het er ongeveer uit moeten te komen te zien:
Vrij simpel.
Maar nu komt mijn vraag. De gegevens die ingevoerd zijn moeten verstuurd worden naar een algemene mailbox die altijd hetzelfde moet blijven.
Maar hoe zorg ik er voor dat dit met een druk op de knop kan?
Als er iets verhuurd is moet er eerst van de afdeling verhuur naar de afdeling planning gemaild worden van heb je dat beschikbaar dan en dan?
Ja dat heb ik ...
Of neej dat heb ik niet ...
Omdat dat een btje omslachtig is en moeilijk te documenteren is, hebben ze gebeld naar de afdeling automatisering of wij dat zouden konden automatiseren.
Nou zat ik te denken aan een HTML-pagina die je op een desktop zet, dubbelklik dr op, gegevens invoeren en dan mailen.
Omdat het een aantal vaste waardes zijn zou dit makkelijk moeten gaan.
Zo zou het er ongeveer uit moeten te komen te zien:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
| <dropdownmenu> <keuze#1> <keuze#2> <keuze#3> <keuze#4> <tijden> <00.00> - <00.00> <akkoord> <radio> ja / <radio> nee <e-mail> <knop om te mailen> |
Vrij simpel.
Maar nu komt mijn vraag. De gegevens die ingevoerd zijn moeten verstuurd worden naar een algemene mailbox die altijd hetzelfde moet blijven.
Maar hoe zorg ik er voor dat dit met een druk op de knop kan?
This is the Way.