[MP3] Speler met [a->b]-repeat functie

Pagina: 1
Acties:

• Parlor_Inventor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 25-01-2023

Parlor_Inventor

I doubt, therefore I might be

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een mp3-speler die binnen een track bepaalde delen kan herhalen, wat erg makkelijk is als je bijvoorbeeld voor muziekles een refrein van een nummer mee moet kunnen spelen. Op cd-spelers in stereotorens zit deze functie vaak wel, maar in software ben ik het nog niet tegengekomen, terwijl het toch behoorlijk makkelijk te implementeren lijkt.

Weet iemand hiervoor een (makkelijk te gebruiken) MP3-speler? Ondersteuning voor OGG-bestanden zou ook makkelijk zijn, maar MP3 is de hoofdzaak

[ Voor 4% gewijzigd door Parlor_Inventor op 18-04-2003 23:30 ]

...And the world goes on racing, like the world always will...

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:57

mrsar

waar een sar is,is een wodka

op die van mij zit het in elk geval wel,en dat is de [tromgeroffel] : iriver iFP-195TC [/tromgeroffel] :P heb em nu 2 dagen,en vanmiddag kwam ik achter deze functie,omdat ik steeds eenzelfde gedeelte hoorde spelen :| mja,lag in de zon nie helemaal wakker te zijn :P

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

• the_Omniscient
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16-02 10:11

the_Omniscient

Geen oplossing zonder probleem

mrsar schreef op 19 April 2003 @ 00:18:
op die van mij zit het in elk geval wel,en dat is de [tromgeroffel] : iriver iFP-195TC [/tromgeroffel] :P heb em nu 2 dagen,en vanmiddag kwam ik achter deze functie,omdat ik steeds eenzelfde gedeelte hoorde spelen :| mja,lag in de zon nie helemaal wakker te zijn :P
De TS bedoelt volgens mij software voor op de PC, niet stand-alone hardware zoals een MP3-speler... Anders was t niet in Software Algemeen geplaatst, lijkt me.

TS, je kunt het beste kijken naar DJ-tools als BPM studio, PCDJ en dergelijke. Je kunt hier gewoon "cuepoints" invoegen en die, indien gewenst, loopen.

*Edit: Ik gebruikte vroeger "Virtual TurnTables", kortweg VTT van Carrot Innovations. Hiermee kan het zeker.

Neem een kijkje op site, niets illegaals aan.

[ Voor 15% gewijzigd door the_Omniscient op 19-04-2003 00:35 ]

Schrijveralijeren | Hier stond een wijze sig

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:57

mrsar

waar een sar is,is een wodka

tja,moet ie geen mp3-speler zeggen :P maar bovengenoemde kan ik me dan ook zeker in vinden :)

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

• Behind_You
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:14

Behind_You

Kijk altijd achter je

Deze plugin voor winamp kan dat ook.

Everything you say can, and will be used against you!!
Een mooi rood kruisje is niet lelijk :D