• flipjevandejam
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 28-02 19:06
Ik zit naar nieuwe oordopjes te kijken voor mijn Siemens MP3-speler en ik ben er eigenlijk nog niet uit.

Ik wil eigenlijk geen echte oordopjes, maar meer van die dingen die je om je oor kan klemmen, zodat ze niet uit je oren flikkeren in het verkeer enzo (op de fiets).
Verder zou het ook fijn zijn als ze niet zo ruisen tijdens fietsen (tegen de wind in e.d.), maar dat is misschien niet echt mogelijk.

Mijn budget ligt tot 20 euro (25 MAX), daarboven vind ik het gewoon echt absurd veel geld voor van die kleine krengetjes, dus zo'n Sony MDR-E888 zit er gewoon niet in (met membraanlaagje }:O 8)7 :D).

Ik zat echter wat rond te kijken en ik kan nergens een goeie site vinden voor oordopjes te vergelijken of reviews enzo :?.

Wat me tot nu toe wel wat leek was de Sennheiser MX400, maar dit zijn dus niet van die klemdingen :'(, verder heb ik er ook wel een aantal van Sony en Koss gezien en die zagen er ook wel redelijk uit, maar wederom weinig tot geen "klemmers" (:P).

Nu vroeg ik me dus af of iemand goede kwaliteit "klemmers" weet :), of goede kwaliteit oordopjes die ook echt goed/stevig in je oren blijven zitten.

• mcb1
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 27-02 21:20
Ik heb goede Sony oorddopjes die goed in mijn oor blijven zitten en goede geluidskwaliteit hebben. Probleem is alleen dat er geen type nummer op staat! Ze zijn grijs van kleur en waren een euro of 12 /13 (Misschien heb je er wat aan)

Je kunt het beste gewoon naar de winkel gaan met je MP3-speler en aan een verkoper vragen of ie er een paar wil laten horen. Als je een paar dopjes probeerd kun je voelen hoe ze in je oor zitten en nog belangrijker je hoort wat het verschil is tussen tussen de dopjes.
Ik heb het ook op deze manier gedaan, zelf het "gevoel" en het geluid uittesten is toch altijd nog het beste vind ik!

mcb1

• flipjevandejam
Dat zou inderdaad helemaal goed zijn, als ik er een paar uit kan testen zegmaar, dit vroeg ik me inderdaad ook af of dat kon ivm. dat ze dan natuurlijk vies (kunnen) worden enzo.

Dan ga ik vooraf wel even me oren cleanen ;) :Y) :+

• flipjevandejam
*legale kick*