Dames en heren. mijn casemod is nearing completion! (Nouja, ik vind hem af op 1/2 dingetjes na). endus --> show ik de goodies. niet iedereen zal het mooi vinden.. nog meer mensen zullen het lelijk vinden. maar i don't care!
er zijn ook genoeg dingen die ik beter had kunnen doen maar voor een eerste keer istie best aardig gelukt. enough bullshit en on to the real stuff.

het totale overzichtplaatje. geheel mooi blauw gespoten (en na 1x verplaatsen gelijk bovenin een witte schaafplek erop
maarja. waar gewerkt wordt vallen spaanders. let even op de schakelaars voorop, 1 = fancontrol 12V/7V/off en andere is schakelaar om de uv balken uit te zetten. soms wil ik namelijk ook wel gewoon slapen 

kijk that is toch sweet. blacklight effect komt er helaas niet goed uit maar je moet maar beetje fantasie gebruiken. (crappy fotocamera, neem nog wel een keer nieuwe fotos)
nouja laagje voor laagje gaan we verder, zal even het zijpaneel eruit halen. handig die thumbscrews. goed daar gaan we: (clickbaar voor groot 1024)

even wat detailfotos:

detail van de opgelichte/geverfde schroeven van het HDrack

detail van de traanplaat sticker op de bodem van de kast (foto via raam)

detailfoto van me videokaart
verder met het verhaal. er zit dus zoals jullie kunnen zien een aardige paintjob over de kast, er licht een mooie traanplaat sticker onderin (lang leve de gamma!) en er zitten 2 uv balken in.
verder zijn er nog wat kleine dingen aan gedaan zoals met uv verf wat highlights op de vidoekaarten aanbrengen/ overige delen van de kast, er licht een uv-reactive floppykabel in (moet nog ide kabels kopen, de doekoe was helaas op
)
de oranje balk op de zijkant van mijn videokaart is een plastic balkje uit een modelshop.. voor op je treintje ofzo. maar doet het ook goed onder blacklight zoals te zien is.
highlighten van je insteekkaarten is trouwens een crime... reken een ruime 2 uur per kaart.. depending on het detail.

de insteekkaarten met flits, klikbaar
tja en als je dan toch bezig bent met modding kan je het maar beter 'goed' doen. dus de voeding ook even onder handen genomen, uit elkaar gehaald, doorzichtige fan met blauwe leds in gezet en de gehele handel blauw gespoten. ziet er wel zo mooi uit

voor de oplettende kijker zien jullie ook dat er een klein zilverkleurig stekkertje uit een insteekslot steekt (onder de videokaart) welnu daar gaan we het nu over hebben. voor de wat minder oplettende kijkers dan maar een 'detail' foto

hij zit inderdaad nog niet helemaal netjes vast geschroefd maar had echt even een zin meer. dat komt nog wel.. ooit
maar waar gaat dat nou heen? nee niet naar mijn speaker. ga me toch geen 12v op mijn speakers zetten. dit is mijn manier om buiten de kast ook ergens 12v op te kunnen zetten. 'waarom dat nou weer zul je zeggen'.

welnu het 12v stekkertje achterop mijn pc gaat een kabel in die richting keyboard naar dit stekkertje gaat. indien men dit stekkertje omgaat gebeurd er het volgende:

nog even op een rijtje wat er dus allemaal gebeurd is aan deze case:
- blauw gespoten
- raam in gemaakt
- traanfolie op onderplaat
- wielen onder kast (niet zichtbaar op fotos
)
- kabels gerounded, enige al vervangen door UV-reactive exemplaren
- insteekkaarten bewerkt met uv-verf
- voeding gemod met nieuwe fan en geverfd in mooi blauw
- fanbus gemaakt aan voorkant kast
- 2x uv balk in kast gehangen
- aansluiting in kast gemaakt voor 12V buiten kast
- glowstring in keyboard geplaatst (met schakelaar)
- over algemeen gewoon kabels gepoogd netjes op te ruimen
kosten? dat wil ik zelf niet eens weten
welnu dames en heren. voor deze vrijdagavond vind ik het verhaal aardig lang geworden. ik laat u nu allen achter.. in de hoop dat er wat geleerd is vanavond

het totale overzichtplaatje. geheel mooi blauw gespoten (en na 1x verplaatsen gelijk bovenin een witte schaafplek erop

kijk that is toch sweet. blacklight effect komt er helaas niet goed uit maar je moet maar beetje fantasie gebruiken. (crappy fotocamera, neem nog wel een keer nieuwe fotos)
nouja laagje voor laagje gaan we verder, zal even het zijpaneel eruit halen. handig die thumbscrews. goed daar gaan we: (clickbaar voor groot 1024)

even wat detailfotos:

detail van de opgelichte/geverfde schroeven van het HDrack

detail van de traanplaat sticker op de bodem van de kast (foto via raam)

detailfoto van me videokaart
verder met het verhaal. er zit dus zoals jullie kunnen zien een aardige paintjob over de kast, er licht een mooie traanplaat sticker onderin (lang leve de gamma!) en er zitten 2 uv balken in.
verder zijn er nog wat kleine dingen aan gedaan zoals met uv verf wat highlights op de vidoekaarten aanbrengen/ overige delen van de kast, er licht een uv-reactive floppykabel in (moet nog ide kabels kopen, de doekoe was helaas op
de oranje balk op de zijkant van mijn videokaart is een plastic balkje uit een modelshop.. voor op je treintje ofzo. maar doet het ook goed onder blacklight zoals te zien is.
highlighten van je insteekkaarten is trouwens een crime... reken een ruime 2 uur per kaart.. depending on het detail.

de insteekkaarten met flits, klikbaar
tja en als je dan toch bezig bent met modding kan je het maar beter 'goed' doen. dus de voeding ook even onder handen genomen, uit elkaar gehaald, doorzichtige fan met blauwe leds in gezet en de gehele handel blauw gespoten. ziet er wel zo mooi uit

voor de oplettende kijker zien jullie ook dat er een klein zilverkleurig stekkertje uit een insteekslot steekt (onder de videokaart) welnu daar gaan we het nu over hebben. voor de wat minder oplettende kijkers dan maar een 'detail' foto

hij zit inderdaad nog niet helemaal netjes vast geschroefd maar had echt even een zin meer. dat komt nog wel.. ooit
maar waar gaat dat nou heen? nee niet naar mijn speaker. ga me toch geen 12v op mijn speakers zetten. dit is mijn manier om buiten de kast ook ergens 12v op te kunnen zetten. 'waarom dat nou weer zul je zeggen'.

welnu het 12v stekkertje achterop mijn pc gaat een kabel in die richting keyboard naar dit stekkertje gaat. indien men dit stekkertje omgaat gebeurd er het volgende:

nog even op een rijtje wat er dus allemaal gebeurd is aan deze case:
- blauw gespoten
- raam in gemaakt
- traanfolie op onderplaat
- wielen onder kast (niet zichtbaar op fotos
- kabels gerounded, enige al vervangen door UV-reactive exemplaren
- insteekkaarten bewerkt met uv-verf
- voeding gemod met nieuwe fan en geverfd in mooi blauw
- fanbus gemaakt aan voorkant kast
- 2x uv balk in kast gehangen
- aansluiting in kast gemaakt voor 12V buiten kast
- glowstring in keyboard geplaatst (met schakelaar)
- over algemeen gewoon kabels gepoogd netjes op te ruimen
kosten? dat wil ik zelf niet eens weten
welnu dames en heren. voor deze vrijdagavond vind ik het verhaal aardig lang geworden. ik laat u nu allen achter.. in de hoop dat er wat geleerd is vanavond
Lets remove all security labels and let the problem of stupidity solve itself