Toon posts:

[red hat 9]mozilla cache werkt niet goed

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
waardoor
* de back toets niet werkt
* openen in een nieuw venster niet werkt (wel open maar met leeg venster)
Vreemd genoeg komt wel het internet adres in de balk te staan als ik er al een keer geweest ben. Bij prefenrences zie ik de history op de default staan ( 9 dagen)
Zoeken met de search en google heeft nog niets bruikbaar opgeleverd..
Met Konqueror werkt alles wel goed.
Verder info:
* RH 9.0 met mscorefonts erbij, verder nog geen extra software erbij gezet anders dan via de RH install
* Asus L3800C met 512MB, 40 gieg disk met RH op 6 gieg, swap 1 gieg
* ingelogd als root
* behalve ACPI en winmodem werkte alles in 1 keer.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2003 22:24 ]

• deadinspace
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05 18:38

deadinspace

The what goes where now?

Waarom verdenk je de cache?
Werkt het wel als je Mozilla afsluit, je ~/.mozilla directory verwijdert of verplaatst en dan weer probeert?
Je HD is niet vol?
Waarom ben je ingelogd als root?

Verwijderd

Topicstarter
cache: juist omdat ie de back inhoud niet kan onthouden
weghalen dir: dan start de profiel manager, maar dat werkt niet verder, ook bij aanmaken nieuw profiel... Zet ik de dir weer terug dan doet de back het wel weer..???? maar openen in nieuw venster blijft leeg..
HD: verse install neemt ca 3 gieg in dus no problem met 6 gieg..
Root: ik was bezig alles na te lopen, maar als user werkt het ook niet...
Inmiddels werkt de posting ook niet (meer).......wel via Konq.
Edit:
*ik kan ook niet meer uitloggen via Mozilla, het uitlogscherm scherm is er wel, maar de button "log uit" werkt niet...
* ik zie dat de startpagina (Google) wel werkt via de hyperlinks die erop staan maar niet via knop "Google zoeken". Ik gebruik de standaard instellingen ( ook java aan)

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2003 01:08 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb Mozilla opnieuw geinstalleerd en het lijkt allemaal te werken. Snappen doe ik het het niet, de installatie was juist vers. Ik test de user nog even.
edit: als user werkt het nu ook.
Vreemd, geen crash gehad of zo... toch een onbevredigend gevoel, heb ik bij Windows ook in dat soort gevallen, maar dat is veel minder transparant in het algemeen , laten we het even op een uitzondering houden.. er is nog krediet.
Mag op slot.

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2003 01:38 ]