Scheve Winamp

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
meuk: Winamp 2.91

Niet echt een geweldige draad qua moderaties. Hier kunnen best wel een paar man gaan modden om de reacties naar de goede score te begleiden. De eerste reactie staat in iedergeval op een onjuiste score, de tweede staat daarentegen wel goed. Sommige reacties staan weer te laag en andere weer te hoog. Ik wil hier ook best wel modden, maar dat is tegen het princiepe in :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spook
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
staat er idd behoorlijk triest bij..
aantal verkeerde -1's en ook een aantal +3's die daar niet echt horen en alles er tussen mag ook wat aandacht hebben

(c) GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.
Life is a Joke!, but not all jokes are funny.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 09-10 20:07

botoo

💀 too old to die young

been there . . .(c)

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Was er al even geweest, ik ga er morgen nog even langs, hij is nog vrij nieuw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superdeboer
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

Superdeboer

Sa-weee-tah

Is volgens mij al veel goed werk verricht op dit tijdstip, want ik zag weinig vreemde uitschieters staan.
Heb nog wel wat puntjes ge-input, hoewel ik helaas nog niet zoveel heb wegens een korte afwezigheid op de FP. Morgen kijken we verder.

When I write my code, only God and I know what it means. One week later, only God knows.
Hell yes it's a Cuban Cigar, but I'm not supporting their economy, I'm burning their fields.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-06 14:48
ben er nog even langsgeweest... weinig uitschieters, maar een paar nietszeggende oneliners naar +1 getrapt.
Pagina: 1