SB live! 5.1 Platinum software

Pagina: 1
Acties:

• Maxow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:30

Maxow

Hidden Sound System

Topicstarter
Hallo, ik heb sinds kort een SB live! 5.1 platinum. Na alle software en drivers geinstalleerd te hebben, kwam ik al snel tot de conclusie dat ik dvd's kijken met de meegeleverde software + afstandbediening een onmogelijke opgave was. Is er iemand die mij kan vertellen of er betere software te krijgen is voor de Platinum, waar je WEL dvd's mee kunt afspelen en waarbij de afstandbediening ook nog is goed funcioneerd. (dus functies als stop, play, spoelen, volume etc)

• xabre16v
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Ik weet er niet veel van maar ik heb zelf zo'n Logitech toetsenbord met stop/play etc. toetsen deze werken in alle mediaplayers. Misschien werkt 't ook wel zo met de Creative afstandsbediening. Probeer eens Sonic CinePlayer.

• jozy
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 23:50
DVD's kijken kun je het beste WINDVD PLATINUM nemen
www.intervideo.com kan jem gwoon downloade (wel voor trial, maar je kan er mee door :D)

misschien is er een nieuwe driver op de creative site die jou afstandsbediening beter laat functioneren

• Maxow

Maxow

Hidden Sound System

Topicstarter
Hmm, ik heb windvd al wel geprobeerd, alleen pakt dat creative systeem de besturing daar niet van over. De Afstandbediending werkt verder wel goed en zo, maar de bijgeleverde software is nogal slecht (imho). Momenteel gebruik ik powerDVD (kheb windvd ook wel, maar ik vind powerdvd prettiger om mee te werken).

• nrg
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 22:10

nrg

Welke versie van Windows gebruik je?
Ik heb die hele afstandsbediening niet onder Windows XP en niet onder Windows 98 aan de praat gekregen :(

• Maxow

Maxow

Hidden Sound System

Topicstarter
WindowsXP engels met SP1. Tis een heel gekloot met drivers voordat ik hem ook überhaupt goed aan de praat had.

• satyriasis
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-07 22:05
kheb nergens last van. ik heb gewoon de drivers van de compaq site gebruikt. en daar werkt hij perfect mee. ik moet wel toegeven dat ik powerdvd nog niet geprobeert heb over te nemen

• Maxow

Maxow

Hidden Sound System

Topicstarter
hoe bedoel je van de compaq site dan? Is dat alleen voor meegeleverde SB live's, of zou dat ook met dat ding van mij moeten werken?

• nrg
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 22:10

nrg

MaxOW schreef op 20 april 2003 @ 16:23:
hoe bedoel je van de compaq site dan? Is dat alleen voor meegeleverde SB live's, of zou dat ook met dat ding van mij moeten werken?
Als ik jou was zou ik nu niet gaan klooien met drivers, maar boel gelijk Ghosten o.i.d., omdat het zo gigantisch moeilijk is om die Live! grotendeels aan de praat te krijgen..

• Maxow

Maxow

Hidden Sound System

Topicstarter
Maar er is niet een soort pakket zoals geleverd bij dit setje, dat wel dvd's etc. af kan spelen? of bestaat ook zoiets als dat niet?

• satyriasis
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-07 22:05
Ik heb nog nooit probs gehad met deze drivers : ftp://ftp.compaq.com/pub/softpaq/sp22501-23000/SP22563.exe

ik zou zeggen probeer ze eens :) 1 tip je moet ff het oem bestandje verwijderen als je hem gaat installen maar meer info kan je in de reacties van deze meukpost vinden : http://www.tweakers.net/meuktracker/2858
Pagina: 1