Toon posts:

[winrar] het herstellen van een crc error

Pagina: 1
Acties:
  • 146 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
ik heb laast een crc errror gehad in een rar bestand.
Vervolgens heb ik via winraar hem op herstellen gezet.

Nu heeft hij het herstel bestand gevonden maar is is nu al minstens een kwartier bezig met herstellen is dat normaal?

dit geeft hij aan:
auto mm.exe
Bezig met vaststellen van archieftype...
---> ZIP

fixed.auto mm.EXE is gereconstrueerd
Bezig met zoeken naar herstelbestand
---> herstelbestand gevonden
en dit geeft hij al een kwatier aan

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2003 21:52 ]

• ride277
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-09 14:15

ride277

Cooled by Noctua

herstellen werkt bijna nooit. waarom die functie erop zit weet ik ook niet

| system specs |

• CrashOne
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

CrashOne

oOoOoOoOoOoOoOoOoOo

Inderdaad, bij mij heeft het ook nog nooit gewerkt, maar misschien heb je geluk!

Huur mij in als freelance SEO consultant!

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 21:08
Heb ook nog nooit een bestand kunnen herstellen op die manier

• silentsnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-04-2013

silentsnow

« '-_-' »

Ik heb er ook slechte ervaringen mee. Nog nooit lukte het mij om een crc error dmv herstellen weer te herstellen.

The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:11

PromWarMachine

Forsaken Archer

Nee, dat is mij ook nog niet gelukt.

Is in principe ook vrij logisch, toch? Hoe zouden zij dat willen repareren als je gewoon een stuk van een bestand mist, doordat de server waar je het bestand vandaan haalde bijvoorbeeld net ging rebooten. Of dat je op een andere manier gewoon een stukje van een file mist, hoe wil Winrar gaan raden welk stukje dat is? :X

Dividend for Starters

Verwijderd

Helaas gaat CRC repair vaak alleen écht goed indien de file compleet is óf er ook een Recovery Record in de RAR staat - en uit zuinigheid doet bijna niemand dat....

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Het schijnt dat SmartPar RAR-bestanden kan fixen; zelf heb ik dit programma niet getest.

Hmz, misschien dat dit het toch niet helemaal is:
Q: What is this for...?
A: The primary intention of the Parity Volume Set is to release binary newsgroups of some repost traffic.
Example: You post 10 rar volumes into a binary group. But some people don't get all of them. One is missing r01, another one is missing r06 and a third one is missing r04. Usually, you have to repost these 3 files now. But now you can create a parity volume for your post (one is enough here). Everyone can download it and recover his missing file with it. It doesn't matter, which file is missing, as long you have as much parity volumes as missing files. (Which parity volumes of the set these are doesn't matter too.) In this case, the posting of 1 file will avoid the posting of 3 files...

|| Unprompted (AI-blog) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Verwijderd

Topicstarter
pven schreef op 19 April 2003 @ 08:12:
Het schijnt dat SmartPar RAR-bestanden kan fixen; zelf heb ik dit programma niet getest.

[...]
dat kan alleen par bestanden herstellen bij mij

• Flex
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-09 13:05
pven schreef op 19 April 2003 @ 08:12:

[...]
Met smartpar kan je alleen rars repareren als er ook daadwerkelijk pars zijn aangemaakt met smartpar.
Dus 10 rars en 3 pars bijgeleverd bv....mis je 3 rars kan je met die 3 parfiles toch alles compleet maken.
Maar idd de recovery met Winrar is hier ook nog nooit gelukt :(

• MisterE
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:32
ik denk dat je dat herstellen meer moet zien dat ie probeerd te redden wat er te redden valt, dat zijn dus meestal de kleine textfiles. Waar het meestal om gaat is nog steeds corrupt :)
Pagina: 1