Don't argue with fools, they will bring you down to their level and beat you with experience.
en zeg even wanneer het gelukt is (is makkelijk voor toekomstige probleemhouders)
[ Voor 42% gewijzigd door OnTracK op 18-04-2003 21:41 ]
Not everybody wins, and certainly not everybody wins all the time.
But once you get into your boat, push off and tie into your shoes.
Then you have indeed won far more than those who have never tried.
Verwijderd
en de knop naast volume "advanced" die kan je dus niet aanklikken, net alsof hij niet geinstalleerd is.
Don't argue with fools, they will bring you down to their level and beat you with experience.
die tweede kan ik ook niet aanklikken
[ Voor 31% gewijzigd door OnTracK op 18-04-2003 21:41 ]
Not everybody wins, and certainly not everybody wins all the time.
But once you get into your boat, push off and tie into your shoes.
Then you have indeed won far more than those who have never tried.
ja daar staat hij op desktop speakers
volgens mij stond hij ooit op 5.1 en heb ik hem toen veranderd naar desktop speakers en toen werkte de mic wel maar dat is dus niet meer het geval nu
ja het volume knopje zelf. als dat aanklik is de mic aangevinkt en kan ik de sterkte van de mic aanpassen maar dat helpt dus niet
[ Voor 22% gewijzigd door dread op 18-04-2003 21:44 . Reden: reply ]
Verwijderd
het ding is dus dat het met pdif spul is .
dat wil dus zeggen dat de mic en subwoofer dezelfde uitgang delen zoals hierboven al gesugereerd is.
het klote is dat je in windows mag aanpassen zoveel als je wil dat helpt geen fuck.
je moet in het proggie van c-media mixer zelf aanpassingen doen dat is een proggie meegeleverd met asus die zichzelf installeerd.
in ieder geval daar moet je hem dus op twee speakers zetten. en dan werkt de mic. maar wat je ook in windows verandert, dat maakt niets uit.
[ Voor 102% gewijzigd door dread op 19-04-2003 20:05 ]