Ik heb een JavaScript menu, in frame pagina gemaakt. De site is voor mijn werk. We geven de gebruiker een snelkoppeling naar de index.htm, en dat werkt met een unc pad (\\server\share$\index.htm)
We krijgen de startpagina te zien maar op het moment dat ik een link wil kiezen opent die geen pagina. Ik heb ontdekt dat dit komt omdat er geen static mapping is naar de share$.
Is er 1 of andere manier zonden een static mapping mee te geven aan de gebruikers om dit tocht te laten werken.
Hieronder een stukje van het script die de verwijzing geeft.
Code :
--------------------------------------------------------------------------------
<param name="menu1i1i2" value="Dag 2">
<param name="menu1i1i2url" value="map/information.html">
<param name="menu1i1i2target" value="rbottom">
--------------------------------------------------------------------------------
dit is de uiteindelijke koppeling die het menu er van maakt:
file/:\\server/share$/map/information.html maar het zou dit volgens mij moeten zijn:
file:/\\server\share$\map\information.html en dan heb je het unc pad
We krijgen de startpagina te zien maar op het moment dat ik een link wil kiezen opent die geen pagina. Ik heb ontdekt dat dit komt omdat er geen static mapping is naar de share$.
Is er 1 of andere manier zonden een static mapping mee te geven aan de gebruikers om dit tocht te laten werken.
Hieronder een stukje van het script die de verwijzing geeft.
Code :
<param name="menu1i1i2" value="Dag 2">
<param name="menu1i1i2url" value="map/information.html">
<param name="menu1i1i2target" value="rbottom">
dit is de uiteindelijke koppeling die het menu er van maakt:
file/:\\server/share$/map/information.html maar het zou dit volgens mij moeten zijn:
file:/\\server\share$\map\information.html en dan heb je het unc pad
[ Voor 11% gewijzigd door 4p0c op 18-04-2003 20:38 ]