Toon posts:

Geforce 2MX400 2

Pagina: 1
Acties:
  • 53 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
sorry dat ik deze open, maar de vorige werd ONTERECHT gesloten, door de reden dat mijn probleem/oplossing niet in de FAQ in het laatste bericht staat, mijn excuses nogmaals voor deze heropening

maargoed ik heb een XFX Nvidia Geforce 2 MX400 en ik krijg em niet goed, OOK NIET VIA DE FAQ'S(!!!(die ik heel goed heb doorgenomen voordat ik het vroeg))

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2003 20:20 ]

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-08 22:01
Onterecht opslot kan je de desbetreffende mod voor mailen/aanspreken :)

Verwijderd

Ja dit schiet op, wat krijg je niet goed, wat zijn je specs, enz.

/me we zijn geen helpdesk en als je geholpen wil worden zul er toch moeite voor moeten doen!

Verwijderd

Topicstarter
in dit topic ( Geforce 2MX400 ) staan mijn problemen, ik hoop dat dat informeel genoeg is

@ Icey: oke voortaan zal ik het doen wist ik niet, ,nogmaals voor de mods en admins, mijn excuses

Verwijderd

Dan kun je dat gewoon kopieren en plakken, maar ik denk dat je beter ergens anders deze vraag kan stellen. Iets aardiger en respectvoller ook?

"vraagje, ik heb nu de nieuwste geforce graphic drivers geinstalleerd maar nu werkt me tv-out niet meer. Hij(de pc) herkend me tv wel, maar hij projecteerd geen beeld, hoe kan dit ?

B.v.d."

Zo, en dan nog wat extra informatie?

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2003 20:26 . Reden: xtra info ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 april 2003 @ 20:23:
in dit topic ( Geforce 2MX400 ) staan mijn problemen, ik hoop dat dat informeel genoeg is

@ Icey: oke voortaan zal ik het doen wist ik niet, ,nogmaals voor de mods en admins, mijn excuses
Zo werkt het niet, leg in dit topic gewoon je probleem uit, zeg wat je al gedaan hebt en wat je verder voor een hardware hebt, gebruik ook de search eens en pas dan zullen er mensen te vinden zijn die je willen helpen.

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Icey schreef op 18 April 2003 @ 20:21:
Onterecht opslot kan je de desbetreffende mod voor mailen/aanspreken :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.