Welk merk brander+dvd ?????

Pagina: 1
Acties:
  • 53 views sinds 30-01-2008

• Harmpy35
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 25-09-2024
Hoi,

Ik ben bezig met een nieuwe computer.
Het hele systeem heb ik al samen gesteld, maar ik zit nog te twijvelen aan mijn brander en DVD. Op dit gebied weet ik niet echt wat nou een goed merk is.

Ik heb nu in gedachte:
CD/W:
Plextor PX-W4824TA CD-Rewriter 48x24x48 IDE Retail Zwart

DVD speler:
Pioneer DVD-119 16x40x Bulk

Weet iemand een goed merk?
Het liefst alles van het zelfde merk (staat mooier :P) , en zwart.

Where the bad roads ends, the good life begins!

Verwijderd

Je zou eens kunnen zoeken op tomshardware.com, of op tweakers.net, google.com, naar een review.

Alle merken zijn tegenwoordig wel goed, maar lite-on is een extra goed en extra goedkoop merk, dus dat is mijn persoonlijke favoriet :). Zij leveren ook zwarte frontjes.

• GGS_VR6
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_VR6

Oranje!

Vanuit de FAQ:
Ik zie een vet product... iemand ervaring?

Zowiezo gaan we er vanuit dat je eerst grondig hebt gezocht voordat je een topic opent, maar als je bijvoorbeeld ervaringen e.d. wilt weten over een product, zou je eigenlijk extra goed moeten zoeken. 90% van de vragen over ervaringen is met de search te vinden namelijk.

Een aantal tips:
Zoeken op Tweakers.net waarbij je zoekt op het product levert over het algemeen een aantal nieuwsberichten over het product in kwestie op. Ook even Googlen op het product en het woord review levert al een hoop nuttige informatie op, en kijken bij sites als Anandtech loont ook de moeite.
Denk dat dat wel zou helpen :)

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• frisico
  • Laatst online: 16-03 11:18
Kijk op cdrinfo.com darar vind je alles op dit gebied

Verwijderd

niet echt iets om een topic voor te openen

Verwijderd

De drives die je hebt genoemd zijn allebei goed en van prima kwaliteit, dus als je die ook kunt betalen en ze naar je wens zijn, zou ik ze nemen.

Verwijderd

Voor zover ik weet is voor de Pioneer DVD-119 nog geen regio-vrij patch beschikbaar, dus als je van plan bent ook dvdtjes uit de US te willen gebruiken kun je beter ff zoeken naar een speler waar al wel patches voor zijn.

• InterCC
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-06 13:42
En waarom neem je geen DVD speler en fikker in één?
CD to CD copy kan dan niet, maar gewoon ff een image maken kost bijna geen moeite.

Verwijderd

Over het merk van een goede writer doe ik geen uitspraak (te weinig ervaring) maar neem in elk geval een brander die DVD+R(W) gebruikt, de schijfjes zijn teminste in de winkel verkrijgbaar, ik heb onlangs een Aldi PC gekocht en daar kunnen alleen maar DVD-R(W) schijfjes in die bijna niet te krijgen zijn in de vakhandel. Er zijn ook DVD writers die DVD-R(W) en DVD+R(W) aan kunnen, als je er een tegen een schappelijke prijs kunt vinden zou je kunnen overwegen om er zo een te kopen.

• jaKKer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-08 15:33

jaKKer

liev ;x She's on Fire

*beetje offtopic

Is het niet een optie om een combo te nemen (dvd speler en cd writer ineen) zijn neit veel duurder dan een aparte

Verwijderd

die + en - dvd branders kan je haast nu niet krijgen. Allemaal uitverkocht + lange wachtlijsten.

• Harmpy35
  • Laatst online: 25-09-2024
dvd+rw is me eigelijk wat te duur.
Ik hoorde wat slechte geluiden over lite-on, dus vandaar dat ik hier vroeg om ervaringen.

Ik denk dat dit wel een leuke combinatie wordt.
Lite-On CD-Rewriter 52x24x52x IDE Retail
Lite-On DVD-Rom 16x48x IDE Retail

Iemand nog ervaring met philips branders en dvd's?

(sorry voor dit wat onzinnige topic, ik weet hoe irritant deze topic's soms zijn :X )

[ Voor 4% gewijzigd door Harmpy35 op 18-04-2003 21:14 ]

Where the bad roads ends, the good life begins!

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:27

LopeZ

Too much is never enough

Zoek er zijn tientallen reviews over deze dingen plus dat dit topic fout staat.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.