Toon posts:

[DVD brander] Windows herkent hem niet?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zoals de titel al zegt, kan Windows XP mijn DVD-Brander niet zien. Hij komt elke keer met de melding dat hij de driver niet kan vinden.
Ik heb op internet al gezocht naar een driver maar kan gewoon niets vinden.

Het gaat om een: NEC DVD+RW nd-1100a

Misschien kunnen jullie mij helpen, met een driver die hiervoor geschikt is of op een andere manier.

Alvast bedankt.

• MissingDog
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Even de CD+DVD-brander update van Windows Update downloaden....of gewoon Nero installen met de nieuwste update ipv WindowsXP gebruiken voor het branden

Verwijderd

Topicstarter
Ik gebruik een redelijk nieuwe versie van Nero, namelijk de 5.5.10.7

Waar kan ik die eventuele Windows Update voor mijn brander downloaden, want ik kan niets vinden op de Windows Update site.

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2003 20:01 ]

• Change
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 26-04-2025
Heb begrepen dat je Nero 5.5.10.20 nodig hebt (daarmee werkt het hier iig ook prima).

AMD 64 3200+/2048MB/MSI K8N/2x Seagate 200GB SATA/Seagate 160GB/Seagate 320GB/LG GSA4120B DVDRW/nVidia 6800 XT/SB Audigy 2 ZS/DSL:20/1 - Telfort/21" Samsung SyncMaster 215TW/ToUCam Pro/WinXP Pro

Verwijderd

Nu heb ik geen Pioneer maar een Ricoh, maar er iets voor installeren om te herkennen.. niet dus.

Wordt tijdens het opstarten de drive wel door de BIOS gezien?? Misschien zit de kabel gewoon niet goed dan.

En welke Windows versie ??

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Titel ontcapst ..
Heb je hier al gekeken? http://gathering.tweakers...age/16985208#cddvdwindows :)
Pagina: 1