Heb op mijn compaq pressario (voorheen met windows 98 ) Windows XP pro geplaatst. Doch nu ben ik het geluid kwijt, XP heeft dat uitgeschakeld. Kan het in de Bios weer inschakelen, doch kan niet in de bios komen. Wie weet hoe ik daar wel kom??
Delete of F1 (of een andere toets, check je mobo handleiding) vlak voor je pc post indrukken
Verwijderd
dus volgens jou heeft windows xp iets in de bios anders gezet..
da's knap !
kijk op ze minst even bij apparaatbeheer..
drivers e.d. wat heb je gebruikt.. en volgens mij staat het ook gewoon WAT je moet indrukken om in de bios te komen.
Dus kijk eens even goed of je niets tegen komt.
en anders F1, F2, F10, F12(is de meest voorkomende bij dat merk van je)
gewoon proberen..
er is hier trouwens ook een geweldige zoekmachine HOOR ! << TIP VAN DE WEEK !!
je had hier trouwens al een draadje over lopen:
Bios
da's knap !
drivers e.d. wat heb je gebruikt.. en volgens mij staat het ook gewoon WAT je moet indrukken om in de bios te komen.
en anders F1, F2, F10, F12(is de meest voorkomende bij dat merk van je)
gewoon proberen..
er is hier trouwens ook een geweldige zoekmachine HOOR ! << TIP VAN DE WEEK !!
je had hier trouwens al een draadje over lopen:
Bios
[ Voor 85% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2003 20:05 ]
dat staat in je postscreen meestal... als je een logo ziet staat het er meestal onder enzo, probeer es DEL of f2
Jawel, windows XP heeft zulks veranded. En heeft dat voor de instalatie al aangegeven.Verwijderd schreef op 18 april 2003 @ 19:54:
dus volgens jou heeft windows xp iets in de bios anders gezet..
da's knap !
en anders F1, F2(is de meest voorkomende bij dat merk van je)
Jawel win XP heeft dat aangegeven, maar niet hoe ik in de Bios moet komen.]-[Skinlab]-[ schreef op 18 April 2003 @ 19:54:
dat staat in je postscreen meestal... als je een logo ziet staat het er meestal onder enzo, probeer es DEL of f2
Al gekeken op www.compaq.com
F10 / F12 is het meestal bij Compaq.
Geef ook aan welk Compaq type je hebt, kan je hier makkelijker info krijgen en wij je gerichter helpen.
suc6
Geef ook aan welk Compaq type je hebt, kan je hier makkelijker info krijgen en wij je gerichter helpen.
suc6
[ Voor 48% gewijzigd door aReaRe op 18-04-2003 20:01 ]
Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)
Verwijderd
Wat ik meestal doe is gewoon zo snel mogelijk tijdens het bios scherm alle knoppen van het toetsenbord in druk. Dit herhaal je vervolgens met de ctrl / alt / shift of combi van deze knoppen
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()