[Monitor] Input not supported

Pagina: 1
Acties:
  • 211 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• B-Force
  • Registratie: Mei 2000
  • Nu online
Soms (heb nog geen bepaalde omstnadigehden kunnen vinden, heb wel bedenkingen, zie onder) als ik mijn peecee opstart, krijg ik een zwart beeld met een wit vak erin met daarin in rode letters geschreven:

"Input not supported"

Ik krijg pas iets op mijn beeld scherm te zien als WinXP helemaal is opgestart... Heeft iemand eeerder iets met dit idee meegemaakt?

Ik heb een Hercules Radeon 9500 Pro en een Iiyama AS4314 UTBK TFT scherm..>

Het gebeurt volgens mij vaak als ik een koude reboot doe, en de tv staat op standby (tv-out op videokaart)...

• Venxir
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15-08 23:27
klinkt als een resolutie probleem bij opstarten....

If it aint broke, fix it till it is!

• B-Force
  • Nu online
maar waarom dan niet altijd?

en resolutie is toch niet in te stellen bij opstarten?

Verwijderd

B-Force schreef op 20 april 2003 @ 16:31:
maar waarom dan niet altijd?
Ergens een kritische timing. Als je het over een koude reboot hebt, bedoel je dan net nadat de PC de eerste keer is aangezet of nadat je je PC hebt uitgezet en weer aangezet?
B-Force schreef op 20 april 2003 @ 16:31:
en resolutie is toch niet in te stellen bij opstarten?
Nee, maar daarom kan er nog wel een probleem zijn.
Monitoren hebben een minimale horizontale sync. Als je kaart deze net niet haalt (ergens een kritische timing), krijg je dat probleem.

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp - Zendure 2400AC+ 16kWh

Kan zijn dat je kaart bij het inschakelen even een verkeerde timing meekrijgt en daardoor je monitor gaat flippen. Probeer anders eens voordat je in windows zit je monitor een keer uit- en aan te doen. Meestal heb je dan wel beeld en weer je meteen dat het de monitor is die gaat flippen van die eerste paar signalen na het aanzetten.

• B-Force
  • Nu online
met koude reboot bedoelde ik dus "reset"

Verwijderd

Ik heb dit ook met mijn nieuwe Ilyama 15"TFT. Na een paar seconden laat het scherm dan pas de normale Windows-omgeving zien. Heb een Radeon 9200 128mb.

Overigens ging ik vanmiddag voor het eerst een film kijken via TV-out met dit nieuwe scherm en toen bleef het scherm continue op 'Ínput not supported staan'. Film kon ik verder prima bekijken (al is het wat lastig om je PC te besturen, terwijl je alleen je TV hebt als richtpunt voor je muis).

Iemand een idee?

Verwijderd

niemand een ideetje wat dit zou kunnen zijn?

Verwijderd

Ik kick'm nog 1 keer?

Iemand moet toch wel een antwoord hebben?
Pagina: 1