Ik ben (zoals hele volksstammen) bezig met een forum.
Ik heb na veel gekloot met m'n zelfgeschreven templateparser de parser over boord gegooid en ben ik Smarty aan het inbouwen.
Nu heb ik een template die een category op de index weer zou moeten geven, ongeveer zo:
Alleen is het probleem dat het mij niet lukt om de values uit die loop weer te geven.
M'n code levert de gegevens op de volgende manier aan:
Maar als ik dus een {section} doe, dan loopt ie in dit geval op die 1.
Maar als ik {$1[forums]} doe ofzo krijg ik te zien dat 1 niet bestaat.
Ook {$active[forums]} geeft de melding dat ie niet bestaat.
Ik heb dus geen flauw idee hoe ik dit nou goed aan ga pakken en ik zit er al tijden met de Smarty handleiding erbij ermee te kloten.
Ik heb na veel gekloot met m'n zelfgeschreven templateparser de parser over boord gegooid en ben ik Smarty aan het inbouwen.
Nu heb ik een template die een category op de index weer zou moeten geven, ongeveer zo:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
| <tr><td> {$cat.name} bla bla {$cat.hgm} </td></tr> <tr><td> <table> {section name=forums loop=$category} ... {/section} </table> </td></tr> |
Alleen is het probleem dat het mij niet lukt om de values uit die loop weer te geven.
M'n code levert de gegevens op de volgende manier aan:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
| Array ( [1] => Array ( [active] => true [data_title] => Mededelingenforum [data_descr] => Hier staan alle mededelingen.. [data_topics] => 2 [data_posts] => 8 [data_lastpost] => 22-03-2003 16:11 [data_moderator] => Tux [data_id] => 1 ) ) |
Maar als ik dus een {section} doe, dan loopt ie in dit geval op die 1.
Maar als ik {$1[forums]} doe ofzo krijg ik te zien dat 1 niet bestaat.
Ook {$active[forums]} geeft de melding dat ie niet bestaat.
Ik heb dus geen flauw idee hoe ik dit nou goed aan ga pakken en ik zit er al tijden met de Smarty handleiding erbij ermee te kloten.
The NS has launched a new space transportation service, using German trains which were upgraded into spaceships.