Dell XPS 13 9343
Verwijderd
ik denk het niet. Deel 1 is ook het beste arcade racespel wat er is (imho). Die auto's rijden superlekker, geweldig snelheidsgevoel, leuke gameplay, wapens, etc... Ik denk niet dat de makers een vervolg nodig vinden en het eerste deel heeft ook dusdanig weinig opgebracht dat je niet hoeft te rekenen op een vervolg.
Ik moet je eerlijk bekennen dat ik dat gerucht ook opgevangen had, maar ik kan er niks over terugvinden.
Was trouwens wel een goed spel zeg, Dethkarz en Rollcage, allebei vele uren gespeeld
Was trouwens wel een goed spel zeg, Dethkarz en Rollcage, allebei vele uren gespeeld
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Het volgende heb ik gelezen op een website:Verwijderd schreef op 18 April 2003 @ 19:54:
ik denk het niet. Deel 1 is ook het beste arcade racespel wat er is (imho). Die auto's rijden superlekker, geweldig snelheidsgevoel, leuke gameplay, wapens, etc... Ik denk niet dat de makers een vervolg nodig vinden en het eerste deel heeft ook dusdanig weinig opgebracht dat je niet hoeft te rekenen op een vervolg.
Word is that Beam have already started work on Dethkarz 2
Het betreffende stukje tekst staat in de tweede (beetje) grote tekst-kolom van onder af gezien.
De website van Beam kan ik alleen niet meer vinden/openen.
(Link met google opgezocht: [google=beam+software+au])
Heel vreemd.
Dell XPS 13 9343
In die tijd had je 3 spellen met ongeveer hetzelfde concept, Rollcage, TTT (Twist, Turn & ???) en Dethkarz. Toendertijd speelde ik ze alledrie best veel, maar Dethkarz beviel wel het meest, ookal was ik beter in RollcageVerwijderd schreef op 18 April 2003 @ 20:14:
Rollcage vond ik minder... Dethkarz heb ik heel wat uurtjes aan besteed
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
idd die had ik ook gespeeld.AudiRS4 schreef op 18 april 2003 @ 20:21:
[...]
In die tijd had je 3 spellen met ongeveer hetzelfde concept, Rollcage, TTT (Twist, Turn & ???) en Dethkarz. Toendertijd speelde ik ze alledrie best veel, maar Dethkarz beviel wel het meest, ookal was ik beter in Rollcage
Het is trouwens Trust, Twist & Turn
Dell XPS 13 9343
Specifiek Dethkarz hoeft van mij niet, maar ik zou een nieuwe racer waarbij je fijn met een rijdende rocketlauncher met 300Km/u via de muur door de bocht kan wel op prijs stellen 
Kan je Rollcage II eigenlijk via het netwerk spelen? We zijn van plan dat volgende week op de LAN te spelen, maar ik lees net op de website dat er alleen split screen in zit
Kan je Rollcage II eigenlijk via het netwerk spelen? We zijn van plan dat volgende week op de LAN te spelen, maar ik lees net op de website dat er alleen split screen in zit
Kan volgens mij hoor. Heb het vroeger regelmatig over de lan met mijn buurjongen gespeeldTimpie schreef op 18 april 2003 @ 20:54:
Specifiek Dethkarz hoeft van mij niet, maar ik zou een nieuwe racer waarbij je fijn met een rijdende rocketlauncher met 300Km/u via de muur door de bocht kan wel op prijs stellen
Dat ownde trouwens echt zwaar! WAt een gameplay zeg! Heerlijk Rollcage II
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
Voor de echte SpeedFreaks is er Ballistics.Timpie schreef op 18 April 2003 @ 20:54:
Gezellig met een paar mach door buizen flitsen, met een bonk adrenaline in je tenen geperst.
Dell XPS 13 9343
Ik dacht dat de makers van dethkarz failliet waren/zijn. Hun site (weet zo de url niet meer) bestaat in ieder geval niet meer. Nu ik dit topic lees heb ik weer zin om dit spel te zoeken en te gaan spelen en hopen naar een 2e deel. MAar aangeszien het al een heel oud spel is (98 ofzo?), de website niet meer te bereiken valt en ik er al heel lang niets meer over gehoord heb denk ik dat er geen 2e deel zal komen.
Ik kocht een keer een Duitse games magazine. Daar zat Deathkarz gratis bij
Echt een tof spel, maar ik vrees dat er nooit een deel 2 zal komen
Echt een tof spel, maar ik vrees dat er nooit een deel 2 zal komen
He who controls the Spice, controls the Universe.
Na wat speurwerk op de developer Melbourne House lijkt het erop dat ze overgenomen zijn door Infogrames en onder de naam Infogrames Melbourne House de Australische tak leiden en onder de naam Atari games maken.
als ze al begonnen waren met Dethkarz 2 dan is die weer in de ijskast beland.
als ze al begonnen waren met Dethkarz 2 dan is die weer in de ijskast beland.
Verwijderd
Iemand die Detzkarz wel eens uitgespeelt heeft? Ik kom totdat je alle parcoursen "van boven naar beneden"gaat rijden.. Dan gaat het me iets te vaak mislukken
Jazeker heb ik hem uitgespeeld.Verwijderd schreef op 19 April 2003 @ 10:52:
Iemand die Detzkarz wel eens uitgespeelt heeft? Ik kom totdat je alle parcoursen "van boven naar beneden"gaat rijden.. Dan gaat het me iets te vaak mislukken
Het is niet meer de bedoeling om je tegenstanders te blijven afknallen. Het is de bedoeling dat je meteen door rijdt naar de eerste plaats, zonder dat je enige vertraging op loopt door het schieten.
Ook ff een tip: zo min(!) mogelijk afsnijstukjes nemen. Die kunnen, met enige kleine stuurfouten, goed fout uitpakken. Hiermee verlies je dan meer tijd dan je wint. Ik heb zelf in het begin dan ook gekozen voor het Empire team.

Deze zijn namelijk wendbaarder en hebben meer acceleratie. Dit is best wel vereist in het einde van het championship.
Wat je ook kan proberen (na enig oefenen), is de Anassi:

Deze is veel sneller dan de rest. Hiermee lig je dus sneller op kop. Mits je er goed mee kan sturen. Dat is namelijk een minpuntje van deze auto.
Nog ff terug op wat ik net zei over de afsnijstukjes...
Er is 1 afsnijstukje die heel erg helpt. Eveneens kun je met een beetje oefenen deze goed nemen. Namelijk op de baan Red Planet.
Als je begint met racen sta je (zoals gewoonlijk
Dell XPS 13 9343
Pagina: 1