Hallo Mensen,
Ik zit met een probleem. Het zit zo: elke keer als ik bij ”Black Hawk Down” een Singleplayer of een Multiplayer game opstart gaat het fout. Ik heb dan al een missie gekozen en mijn wapens heb ik ook al geselecteerd. En als het spel dan gaat laden gaat het fout. Als het oranje balkje voor ongeveer twee tiende geladen is houd het spel op met laden. En vervolgens restart de computer zichzelf. Kortom ik kan het spel niet spelen. Erg irritant. Het was niet vanaf het begin zo. Ik heb het even gespeeld. (Ik heb uiteraard een legale versie van ”Black Hawk Down”.)
Ik heb de volgende computer (kort samengevat):
HP Pavilion 734
AMD Athlon 2600+ (2.13 GHz)
256 MB DDR-SDRAM
80 GB Ultra DMA harde schijf
ATI Radeon 9000 64 MB
Microsoft Windows XP Home Edition
Microsoft Works Suite 2003
(en voor zover ik weet geen extra service pacs)
Ik kan het spel dus niet spelen. Weet iemand hoe ik dat op kan lossen?
Alvast bedankt, Bernie1986
Ik zit met een probleem. Het zit zo: elke keer als ik bij ”Black Hawk Down” een Singleplayer of een Multiplayer game opstart gaat het fout. Ik heb dan al een missie gekozen en mijn wapens heb ik ook al geselecteerd. En als het spel dan gaat laden gaat het fout. Als het oranje balkje voor ongeveer twee tiende geladen is houd het spel op met laden. En vervolgens restart de computer zichzelf. Kortom ik kan het spel niet spelen. Erg irritant. Het was niet vanaf het begin zo. Ik heb het even gespeeld. (Ik heb uiteraard een legale versie van ”Black Hawk Down”.)
Ik heb de volgende computer (kort samengevat):
HP Pavilion 734
AMD Athlon 2600+ (2.13 GHz)
256 MB DDR-SDRAM
80 GB Ultra DMA harde schijf
ATI Radeon 9000 64 MB
Microsoft Windows XP Home Edition
Microsoft Works Suite 2003
(en voor zover ik weet geen extra service pacs)
Ik kan het spel dus niet spelen. Weet iemand hoe ik dat op kan lossen?
Alvast bedankt, Bernie1986