Toon posts:

Black Hawk Down Probleem!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo Mensen,

Ik zit met een probleem. Het zit zo: elke keer als ik bij ”Black Hawk Down” een Singleplayer of een Multiplayer game opstart gaat het fout. Ik heb dan al een missie gekozen en mijn wapens heb ik ook al geselecteerd. En als het spel dan gaat laden gaat het fout. Als het oranje balkje voor ongeveer twee tiende geladen is houd het spel op met laden. En vervolgens restart de computer zichzelf. Kortom ik kan het spel niet spelen. Erg irritant. Het was niet vanaf het begin zo. Ik heb het even gespeeld. (Ik heb uiteraard een legale versie van ”Black Hawk Down”.)

Ik heb de volgende computer (kort samengevat):
HP Pavilion 734
AMD Athlon 2600+ (2.13 GHz)
256 MB DDR-SDRAM
80 GB Ultra DMA harde schijf
ATI Radeon 9000 64 MB
Microsoft Windows XP Home Edition
Microsoft Works Suite 2003
(en voor zover ik weet geen extra service pacs)

Ik kan het spel dus niet spelen. Weet iemand hoe ik dat op kan lossen?

Alvast bedankt, Bernie1986

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:26
Allereerst zou ik de optie 'Reboot on error' uitzetten zodat je PC niet opnieuw gaat opstarten als er iets vastloopt. Dat doe je als volgt:
Als je computer opnieuw opstart als je een spel laadt, zet dan de functie “reboot on failure” uit, deze is te vinden in Control Panel => System => Advanced => Settings knopje bij “Startup and Recovery” => “Automatically restart” uitzetten onder het kopje “System failure”. Als het goed is krijg je nu, waar normaal je pc opnieuw opstartte, een BSOD voor je neus. Met de informatie die je daarin vind, kom je op de site van Microsoft meestal al een aardig end.
Het kan zijn dat je nu een error/blauw scherm krijgt. Als dat het geval is zou het van pas kunnen komen als je zou vertellen wat er in die error stond :)

The devil is in the details.

Verwijderd

Topicstarter
ok maar jij hebt dus niet echt een antwoord?

• Hahn
Verwijderd schreef op 18 april 2003 @ 20:09:
ok maar jij hebt dus niet echt een antwoord?
Zonder die informatie die ik aan je vroeg kan je bijna geen antwoord geven. Het vastlopen kan namelijk door zoveel dingen komen dat als je een antwoord geeft je alleen maar aan het gokken bent.

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Je moet even precies aangeven wat de error message is, zodra ie weer crashed nadat je reboot on error hebt uitgezet ;)

Verwijderd

Topicstarter
ok wacht effe

Verwijderd

Topicstarter
"Het systeem is hersteld van een ernstige fout''

Hantekening van fout:
BCCode: 10000050 BCP1: D9DAAE08 BCP2: 00000001 BCP3: BFA96ED1
BCP4: 00000000 OSVer: 5_1_2600 SP: 1_0 Product: 768_1

Rapprtdetails:
Dit foutenrapport bevat: informatie over de status van Microsoft Windows toen het probleem optrad, de versie van het besturingssysteem en de gebruikte computerhardware en het IP-adres (Internet-protocol) van de computer.

Technische gegevens van het foutenrapport.
De volgende bestanden worden aan dit foutenrapport togevoegd:

C:\WINDOWS\Minidump\Mini041803-11.dmp
C:\DOCUME~1\Eigenaar\LOCALS~1\Temp\WERA.tmp.dir00\sysdata.xml

Verwijderd

Topicstarter
is dit wat jullie bedoelen met de "error mesage"???

• Hahn
Verwijderd schreef op 18 april 2003 @ 21:26:
is dit wat jullie bedoelen met de "error mesage"???
Ja :) Maar helaas geeft het wat minder informatie dan ik gehoopt had.

Ik kan je aanraden om de volgende dingen te doen:
• Nieuwste drivers voor je videokaart te downloaden (Catalyst 3.2 in jouw geval)
• Nieuwste Direct X (Direct X 9.0a)
• Kijken of er updates zijn voor het spel
• Service Pack 1 downloaden voor je Windows

Verwijderd

Topicstarter
ik heb Directx 9.0 al gedownload en de niewste upgrate van het spel heb ik ook al maar dat hielp niets. In ieder geval bedank voor het antwoord. Maar heeft niemand DE oplossing?

• Hahn
Je kan wel iedere keer vragen om DE oplossing, maar zolang jij niks hebt geprobeerd is die bijna niet te geven. Problemen zijn bijna altijd anders en er zijn dus maar héél weinig oplossingen die het altijd doen. Uittesten is dus HET antwoord...

• eborn
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-02 20:05
Trouwens, de informatie die je bovenaan gaf komt volgens mij uit het scherm wat je krijgt als Windows alweer opgestart is. Het is niet de informatie uit het blauwe scherm toch? Anders zou hij namelijk niet over het versturen van error reports beginnen :)

• grimson
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:36

grimson

domeingrommer

Patch 1.2.0 is misschien te proberen ?

http://www.3dgamers.com/games/deltaforcebhd/#filelist

(Ik weet niet wat jij onder de 'nieuwste' verstaat. svp altijd met versienummer werken ;) )

[ Voor 35% gewijzigd door grimson op 19-04-2003 12:21 ]

Zon opbrengst http://plugwise.grimson.nl/ | Fotomeuk

Pagina: 1