• k5052
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-12-2025
ik heb een vraag over de yakumo usb key want die heb ik vandaag bij de makro gekocht maar bij de verpakking zat er een kabel bij uitkwam op een usb aansluiting. ?????????/////:'(
als je het dopje van de usb key eraf haalt zie je ook een usb aansluiting . waarom hebben ze dat nou gedaan????????/ als ik het zonder de kabel insteek dan herkent windows hem niet en als ik hem met de kabel erin steek wel???/
voor de specs en info van de key www.yakumo.nl

• melvie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10-09-2025

melvie

Retro Icon

zit er niks bijzonders op het kabeltje (op een ontstoringsfilter na)? het lijkt mij een beetje raar, want dan is het hele idee achter een usb pen weg, dan zou je altijd dat kabeltje moeten meeslepen..

offtopic:
Beetje veel vraagtekens?

• k5052
ik vind het ook best wel raar , want hij wordt niet herkend zonder kabel

• melvie

melvie

Retro Icon

Misschien was ie daarom wel zo goedkoop?

Maar ervanuitgaand dat jij alles goed doet, is het niet anders.. ik heb zelf geen ervaring met deze pen, ik heb wel een andere daar zat niet eens een kabel bij, en die doet het perfect, maar dat zegt niks..

• k5052
ik heb die mensen gemailt maar ik denk dat ik maandag pas antwoord krijg :S

• melvie

melvie

Retro Icon

kenny89 schreef op 18 April 2003 @ 19:15:
ik heb die mensen gemailt maar ik denk dat ik maandag pas antwoord krijg :S
Waarschijnlijk wel ja, goede vrijdag.. :/, sommige mensen werken wel op goede vrijdag (ik voel me aangesproken)

Er zullen toch wel meer mensen hier zijn die ervaring hebben met de usb pen?

[ Voor 13% gewijzigd door melvie op 18-04-2003 19:24 ]

• lester
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
al die usb pennetjes worden geleverd met kabel, dan hoef je namelijk niet elke keer achter je pc te kruipen..

hij moet het gewoon doen zonder kabel dus

• k5052
het is vaag , maar ik heb 2 usb poorten voor en 2 achter en bij de achterste usbpoorten doet hij het wel :S ???????????????????/////
ik gebruik hem nu met kabel (klik die achter in de kast ) en nu kan ik die ingang gebruken als verlenging van usb :)
btw kan het misschien komen door de voltages want op sommige sites hadden mensen het ook dat de key niet werkte zonder de kabel..

[ Voor 21% gewijzigd door k5052 op 18-04-2003 20:23 ]

• utbone
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15:38
Het kabeltje is om eventuele statische electriciteit van je kast op te vangen.
En voorkomt dus verminkte data.

U heeft de melk horen klotsen maar weet niet waar de tepel hangt

Verwijderd

uh, zijn je voorste USB poorten dus wel aangesloten op het moederbord? :P

• GambitRS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-06-2013

GambitRS

w00t

ehm, het kabeltje is gewoon voor als je hem niet direct in je USB slot kan doen, bijvoorbeeld omdat je stick op je sleutelbos zit. Stick op kabeltje en kabeltje op USB poort kan dan wel. Achter je pc zitten namelijk veel draden enzo, daarom.

MechWarrior || Monsters Game

• k5052
maar nu kan ik hem wel in me kast doen zonder dat ik de kabel erin hoef te stopppen. (achterin dan he ) voor moet ik nog steeds het met kabel doen voordat hij hem pakt :S ,
en janpieter : de usb poorten voor zijn wel aangesloten omdat ik vandaag me digicam nog heb aangesloten .

• Solomon
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-02 19:18
Te weinig power denk ik, of verkeerde drive install ;)

V&A aangeboden: LSI 9207-8i (IBM M5110) geflashed naar IT MODE

Verwijderd

Zijn de voorste usb poorten op je kast wel van power voorzien. De passieve hubs werken niet altijd even lekker.
Pagina: 1