• PijnJoh
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 21-12-2025
Ik orienteer me al enige tijd op pocket pc pda's en nu zag ik afgelopen week een flinke prijsdaling in de pricewatch bij leverancier Leztouti!

Echter nu zie ik deze leverancier niet langer terug in de lijst....

Ik vraag me nu af of iemand positieve ervaringen heeft met dit bedrijf?? Is het uberhaupt wel een bestaand bedrijf?

Kortom: weet iemand meer over deze leverancier?

En ja, wellicht een vreemde plek om dit te vragen, maar ik weet niet waar ie anders op geplaatst moet worden...

alle info is welkom, alvast bedankt, PijnJoh

Sjesus...

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-03 11:14

MaDLiVe

.-Observer-.

PijnJoh schreef op 18 April 2003 @ 18:54:
Ik orienteer me al enige tijd op pocket pc pda's en nu zag ik afgelopen week een flinke prijsdaling in de pricewatch bij leverancier Leztouti!

Echter nu zie ik deze leverancier niet langer terug in de lijst....

Ik vraag me nu af of iemand positieve ervaringen heeft met dit bedrijf?? Is het uberhaupt wel een bestaand bedrijf?

Kortom: weet iemand meer over deze leverancier?

En ja, wellicht een vreemde plek om dit te vragen, maar ik weet niet waar ie anders op geplaatst moet worden...

alle info is welkom, alvast bedankt, PijnJoh
Nog nooit van gehoord eigelijk. Ik kan je wel vertellen dat de Ipaq overal een flinke prijsdaling heeft ondergaan. ~490 á 500 mag geen uitzondering meer zijn.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Hier is al een heel onderzoek naar gedaan door leden van pocketpc-club.
Kijk hier maar.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

• PijnJoh
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 21-12-2025
Dank je, een erg interessante thread op het pocketpc-club.nl forum!

Het lijkt me wel duidelijk dat bestellen geen zin heeft... het was ook te mooi om waar te zijn.

Bedankt voor de reacties,

PijnJoh

Sjesus...

• Stropdas
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-02 13:08

Stropdas

Insert subtitle here

PijnJoh schreef op 19 april 2003 @ 01:15:
Dank je, een erg interessante thread op het pocketpc-club.nl forum!

Het lijkt me wel duidelijk dat bestellen geen zin heeft... het was ook te mooi om waar te zijn.

Bedankt voor de reacties,

PijnJoh
Je hoeft je naam niet onder iedere post te zetten. Die zien we ook links van je post ;)

Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04