Offline windows update files installeren????

Pagina: 1
Acties:

• Hutspot
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07-09 22:01
Het is via de Windows update site mogelijk om alle updates te downloaden en op cd te zetten.
Dit is handig om bij een nieuwe windows installatie niet telkens weer alle updates te moeten downloaden.

Alleen nu 1 vraag hoe laat ik die updates allemaal installeren? één voor één aanklikken lijkt me niet echt een optie, een login script....ja meestal is er geen server maar zijn het standalone pc's van anderen enzo dus dat zal dan ook niet zo simpel gaan denk ik.....
In de hoofdmap van de gedownloade update files staat wel een XML bestand met alle locaties van de updates, kan ik daar iets mee doen???

Ik zou dit wel graag willen weten omdat het best vaak voorkomt

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
[google=qchain]
http://support.microsoft.com/?kbid=296861

[ Voor 59% gewijzigd door blackd op 18-04-2003 18:39 ]

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Verwijderd

Installeer een SUS Server... Dan heb je hetzelfde effect als Windows Update maar dan lokaal. Hierdoor hoef je dan de updates maar één keer te downloaden (dit kan zelfs geautomatiseerd gaan) en als je dan op een client windows update aanklikt gaat ie niet naar de windowsupdate pagina van Microsoft maar naar jouw lokale SUS Server.

Je kan ook SMS Server gebruiken, deze is veel geavanceerder, maar SUS server is gratis en eenvoudiger onder de knie te krijgen!!!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Verwijderd schreef op 18 april 2003 @ 20:52:
Installeer een SUS Server... SUS server is gratis en eenvoudiger onder de knie te krijgen!!!
Kost je alleen wel nóg een server met minimaal 512MB P3 700.

Systeem vereisten

[ Voor 16% gewijzigd door alt-92 op 19-04-2003 15:30 ]

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device