Canon EOS 5D Mark II | Canon 17-40 F4.0L | Canon 50mm F1.8 | Tamron 28-75 F2.8 | Canon 430 EXII
Volgens mij is dit gewoon SPAM?? Dit wordt niet gewaardeerd hier, dit staat ook in de FAQ. Ik zou dan ook proberen je heil ergens anders te zoeken, GoT is niet voor dit soort doeleinden bedoeld. Ik denk dat je het best in je naaste omgeving wat mensen kunt vragen om je te helpen.
en zo is het voorspeld!
SPAM? er wordt helemaal geen link genoemd in mijn hele post niet, dit is dus zeker te weten geen spam.
Mensen in mijn naaste omgevind weten hier ook niks van. Op het gebied van games heb ik alle PR-bureau's al lang verzameld. Als je bang bent dat het spam is als hier straks een emailadres staat kunnen ze me gewoon een PM sturen.
Mensen in mijn naaste omgevind weten hier ook niks van. Op het gebied van games heb ik alle PR-bureau's al lang verzameld. Als je bang bent dat het spam is als hier straks een emailadres staat kunnen ze me gewoon een PM sturen.
Canon EOS 5D Mark II | Canon 17-40 F4.0L | Canon 50mm F1.8 | Tamron 28-75 F2.8 | Canon 430 EXII
anders zoek jezelf even met google naar deze bedrijven. Wat res-q zegt: lees de faq even door. Kijk even naar mijn sig daar vind je meer info !
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Hmm, het hoort in iedergeval niet in SPV, als het überhaupt wel op GoT hoort...
Dit topic is gesloten.
![]()