Toon posts:

[IE] Printer print automatisch

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heel vaak als ik aan het surfen ben, ligt er in één keer een heel pak papier in mijn printer.
Onze printer staat in de huiskamer dus ik heb het nooit door als ie aan het printen is.
Vandaag ook, ik zat toevallig op een pr0n achtige :X site. en 5 min later komt mijn zusje binnen. Hier dit had je geprint..
IK heb het ook vaak op GoT.

Hoe kan dat nou? Ik druk echt niet op print hoor.

• FireFoz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 31-08 23:38
Heb ik nog nooit gehad.

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Verwijderd

Topicstarter
echtwel, dat zat je net nog te vertellen...

• MissingDog
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Als ik jou was zou ik eens kijken of je geen spyware/trojan/virus of whatsoever binnen gehaald hebt die dit probleem veroorzaakt. Kijk eens in de taskmanager of er ongeidentificeerde processen lopen, kijk eens in je registry bij de Run key of er niet toevallig iets geladen wordt wat onherkenbaar is. Zet de printer eens uit als je gaat surfen en kijk of je een foutmelding popup krijgt. Zet de printmanager eens open als je gaat surfen en check of er geen jobs verschijnen met daarin een programmanaam die je niet kunt thuisbrengen.

• Thunde®
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17-09 07:17

Thunde®

Don't Worry :)

ja ik heb dit ook vaker, maar volgens mij ligt het meer aan de muis en toetsenbord, ik denk dat ik dan een combinatie doe , want ad aware en norton pro 2003 updated en housecall online vinden niks.

Mijn spec's | Modelbouwforum

Verwijderd

Topicstarter
idd, ik kan ook geen verdachte programma's vinden.

• Thunde®
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17-09 07:17

Thunde®

Don't Worry :)

Verwijderd schreef op 18 April 2003 @ 17:54:
idd, ik kan ook geen verdachte programma's vinden.
het gebeurt heel soms, en dan doe ik iets met het toetsenbord en de muis, maar ik weet echt niet waar ik nou op duw :/ erg raar dit...

Mijn spec's | Modelbouwforum

Pagina: 1