Toon posts:

waar is Superweb mee bezig !!!!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik snap niet wat Superweb allemaal aan het klote is maar, ik kan mijn mail niet meer ophalen, ik krijg geen verbinding. en wil ik ff de helpdesk bellen of faxen lukt allebei ook niet. ben ik de enige met dit probleem????? :( :( :( :(

• Alkaline
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-04-2022

Alkaline

100% acid free

Nee, je bent niet de enige met dit probleem. Ik heb deze hele maand nog niet met SuperCrap kunnen surfen :(.

De helpdesk is hopeloos.:r Ik heb 11 dagen moeten wachten voor een reactie op m,n e-mail. Bellen hoef je ook niet te proberen, want je komt er niet door.

Ze zeggen dat het aan mijn ISDN-drivers ligt, maar het installeren van de nieuwste drivers helpt niet. Van mij mogen stikken in hun K*T CD.

Nu maar hopen op een beter alternatief nu QOL er niet meer is.

The whole is always greater than the sum of it's parts.

Verwijderd

Misschien zijn ze ook wel failliet!!!!!!!

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 21 november 2000 21:06 schreef koffeannan het volgende:
Misschien zijn ze ook wel failliet!!!!!!!
Laten we het hopen, want dit is echt nix. Ik heb er al een boze e-mail naar toe gestuurd, stelletje klojo's. en daar vragen ze dan nog geld voor ook, zijn ze helemaal belazerd :( :( :(

• budi
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:12
Ik heb er ook last van, tot drie dagen geleden alles prima in orde, nu is het totaal :r :(

MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7