COMX-35 topic dichtgegooid?

Pagina: 1
Acties:
  • 130 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RetepV
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-09 15:00

RetepV

ALLES valt te repareren

Topicstarter
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/743755

Da's wel leuk dat ik het in vraag en aanbod moet proberen, maar het gaat over het kopen of in bruikleen vragen van een COMX-35 om er een emulator voor te schrijven. Als het dus ergens had moeten staan, had het misschien in software moeten staan.

Tenminste... Dat zou ik dan zeggen. Als ik de naam van de topic anders had genomen en de tekst in de posting anders had gemaakt, was hij niet dichtgegooid.

Anyway, ik dacht voornamelijk dat als ik het in V&A zet, ik alleen maar door handelaars en verzamelaars lastig zou worden gevallen. Ik ben dus geen verzamelaar (ik verzamel wel gameconsoles, maar dat is wat anders :)).

Dus, wat isj ik doen moet? Een vraag in V&A doen en een nieuw topic over de emulatie openen? Of wordt die dan ook gesloten?

En als ik in het emulatie topic om een COMX-35 vraag, wordt 'ie dan weer gesloten?

* RetepV = een beetje :?

Macbook Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!

maar lopez is niet onduidelijk vind ik :)

[ Voor 24% gewijzigd door Maarten op 18-04-2003 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RetepV
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-09 15:00

RetepV

ALLES valt te repareren

Topicstarter
Ja, hallo, dat heb ik gelezen, en nog ben ik confused. Ik probeer te voorkomen dat als ik in software een topic over emulatie open en daarin *onder andere* om een COMX-35 vraag, die dan ook gesloten wordt!

Want nu had ik een topic in hardware over emulatie waarin ik *onder andere* om een COMX-35 vroeg.

You snap?

:)

edit:

Mijn status is godlike, wat denken jullie wel!
Hehehe. Let but, ik probeer het wel gewoon.

edit2:
Goed, misschien had ik het berichtje wat subtieler moeten schrijven, zoals gezegd: laat maar. Overigens was ik niet echt aan het klagen hoor :*).

[ Voor 51% gewijzigd door RetepV op 18-04-2003 16:34 ]

Macbook Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Hi, ik ben op zoek naar een oude COMX-35 computer
Hoe directer kan een V&A vraag worden :?

8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:28

Jaymz

Keep on moving !

Like said is het een v&a vraag; daarnaast is het de bedoeling dat je de mod mailt die het topic gesloten heeft, hetgeen je in de al genoemde stikey had moeten lezen :)

Dit topic is gesloten.