Nou ben ik dus een enorme CSS beginner hoor.. dus als ik iets doms vraag, bijt m'n kop er niet af 
Ik wil bepaalde headers (h1 of h2 in mijn geval) een mooi border geven. Of eigenljik alleen een border top en bottom. Dus in mijn stylehsheet defineer ik een aparte class want ik wil niet overal een die header met borders gebruiken:
h1.context-text {
border-top: 1px solid #000;
border-bottom: 1px solid #000;
}
Nu wilt dit dus niet gaan werken. Werkt overigens wel prima met een paragraph <p> maar dat wil ik niet. Ik zou ook gewoon 2 hr tags voor en na header text kunnen geven .. dat heeft zelfde effect maar.. dat wil ik niet.
Ik ben zo eigenwijs als een knakworst
Ik zou toch gewoon in mijn style sheet moeten kunnen defineren dat een header 1 (h1) van class 'context-text' een bordertje er onder en boven heeft?
Of kunnen headers geen borders bevatten? Zoals ik al zei, met paragraphs werkt het prima maar ik krijg het niet voor elkaar met die header.
Iemand enig idee?
Ik wil bepaalde headers (h1 of h2 in mijn geval) een mooi border geven. Of eigenljik alleen een border top en bottom. Dus in mijn stylehsheet defineer ik een aparte class want ik wil niet overal een die header met borders gebruiken:
h1.context-text {
border-top: 1px solid #000;
border-bottom: 1px solid #000;
}
Nu wilt dit dus niet gaan werken. Werkt overigens wel prima met een paragraph <p> maar dat wil ik niet. Ik zou ook gewoon 2 hr tags voor en na header text kunnen geven .. dat heeft zelfde effect maar.. dat wil ik niet.
Ik ben zo eigenwijs als een knakworst
Of kunnen headers geen borders bevatten? Zoals ik al zei, met paragraphs werkt het prima maar ik krijg het niet voor elkaar met die header.
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)