Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[CM] Mijn neptop (pics)

Pagina: 1
Acties:
  • 180 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• straat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 28-11 11:55
Na een tijdje klussen is mijn half draagbare pc (laptop maar dan nep :P) nu ongveveer klaar.

Ik heb een koffertje bij de gamma gehaald en ben gaan passen en meten hoe alles erin zou passen. Waterkoeling lukte niet meer, tenzij ik een externe voeding zou maken. Daar had ik geen zin in, dus dan maar gewoon met lucht :)

Zo paste het dus ongeveer, rechts staat de HQ-08 die nu niet meer is wegens het functioneren als onderdelen-donor. Zonder mobotray, harddisk cage en 5,25" bays houd je nix anders dan een paar slappen stukjes metaal over, de zijkanten en het front waren namelijk al eerder verkloot :P
Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/fam.strating/neptop%20modpics/DCP_3485%20(Small).jpg

Een zijkant is al uit de koffer gesloopt en aan de andere kant zijn 2 gaten gezaagd voor 2 80mm outtake fans, waarvan 1 voor de voeding. Omdat ik geen voedinigssnoer in de voorkant van de koffer wilde, heb ik (zoals op het vorige plaatje te zien is) de fan eruit gehaald en aan de andere kant van de voeding er weer op gezet. De stekkeraansluiting heb ik losgeschroefd en naar buiten getrokken, zodat ik daar een snoer in kon steken die naar een aansluiting op de achterkant moest gaan leiden. Ook enkele knoppen en ledjes zijn aangebracht.
Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/fam.strating/neptop%20modpics/DCP_3491%20(Small).jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/fam.strating/neptop%20modpics/DCP_3497%20(Small).jpg

Daarna heb ik een gat gezaagd voor een window. Om dit mooi af te werken heb ik een aluminium T-profiel gebruikt, dit vind ik mooier bij de rest passen dan iets met rubber.
Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/fam.strating/neptop%20modpics/DCP_3501%20(Small).jpg

De uiteindelijke zijkant. Een stukje 2mm dik acrylglas met een 120mm fan erin om de processor en de chipset te koelen. Aan de andere kant knoppen om de cpu/intake fan en de voedings/outtake fan te switchen tussen 12 en 7 volt, een knop om de harddisk/outtake fan op 0,7 of 12 volt te zetten. Verder 2 knoppen om de CCFL's (groen en blacklight) aan en uit te zetten en een aansluiting voor mijn Casio grafische rekenmachine (dmv wat electronica op de seriele poort aangesloten).
Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/fam.strating/neptop%20modpics/DCP_3523%20(Small).jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/fam.strating/neptop%20modpics/DCP_3508%20(Small).jpg

De mobo tray van de HQ-08 paste heel mooi in de koffer zoals aan de achterkant te zien is. Hij is alleen eigenlijk net niet hoog genoeg, dus om dit mooi af te sluiten moet ik nog wat werk verrichten. De voedingsaansluiting is hier ook te zien.
Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/fam.strating/neptop%20modpics/DCP_3522%20(Small).jpg

De uiteindelijke voorkant. Het frontje van de CD drive zit nog niet helemaal mooi recht, ik heb het met verschillende lagen foam-tape bevestigd, dat werkt heel mooi maar om het precies mooi te krijgen vereist helaas nogal wat trial-and-error werk :P. Naast de CD zit een IR-ontvangertje (naar een com-poort) voor de benodigde lirc-ondersteuning. Bovenaan is het power-ledje, daaronder de resetknop, een sleutelslotje om de powerknop te onderbreken, de powerknop zelf, een HD-activiteitsledje en uiteindelijk een open/close knop voor de cd (zit met 2 draadjes vastgesoldeerd op de printplaat van de brander zelf).
Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/fam.strating/neptop%20modpics/DCP_3521%20(Small).jpg

Uiteindelijk heeft 'ie een mooi plekje op mijn (voor de gelegenheid) mooi opgeruimde bureau gekregen. Met dit warme weer zet ik hem gewoon wt schever, zodat de outtake fans lekker mijn richting op blazen :P
Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/fam.strating/neptop%20modpics/DCP_3519%20(Small).jpg

[ Voor 1% gewijzigd door straat op 18-04-2003 15:06 . Reden: picje gefixt ]

Verwijderd

Ik vind em er mooi uitzien

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Leuk gedaan, en knap werk. Tis alleen net of die ledjes niet mooi onder/naast elkaar zitten, maar voor de rest toppie

Wat voor specs heeft die?

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08:31

Chiron

Moderator Discord / TFV & AWM
vette koffermod!

maar had je die 12cm fan niet beter naast het raampje kunnen doen in plaats van in het raam zelf? hij neemt toch een kwart van het raam in.. maar voor de rest petje af hoor :)

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

• Aphelion
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-11 22:36
ik vind het een koffermod :)
of een zelfbouw case :)
Of een computer in een koffer

het is een mooie mod :)

Feeling lonely and content at the same time, I believe, is a rare kind of happiness

• supreme tweaker
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-08 01:27
WICKED

Echt een super strakke mod. _/-\o_ _/-\o_
Maar erg nuttig is het niet.

[ Voor 87% gewijzigd door supreme tweaker op 18-04-2003 15:11 ]

Burp

• straat
specs zijn niet geweldig moet ik bekennen :P

Duron 700 op een abit KT7A-raid met 512mb, een gf2 pro met 32mb, simpel yamaha geluidskaartje, maxtor 80gb harddisk en een 6x brander (die binnenkort wel door een dvd fikkertje vervangen wordt).

De ledjes zitten wel mooi onder elkaar, al lijkt het van niet omdat te textuur van het aluminium niet helemaal recht loopt. De zwarte knoppen zitten wel ene klein beetje scheef eigenlijk :o

• bonus
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 19-10 23:09

bonus

!.. .oO BoNuS Oo. ..!

Echt gaaf, heb er ondertussen al diverse voorbij zien komen maar deze ziet er erg mooi uit.
Spec's ???? (mail crossing ;) )

[ Voor 12% gewijzigd door bonus op 18-04-2003 15:10 ]

Atari 4 ff'r 😊

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Whehe :D
Echt makkelijk te vervoeren issie nog niet echt, maar wel mooi gedaan :D

Idd, t lijkt alsof sommige dingen een beetje scheef zijn, maar van een afstandje is t wel netjes ;)

Het staat erg grappig op dat bureau btw, echt alsof je em ieder moment weer kan meenemen :D

Wat voor proc en videokaart zitten er in?
T lijkt me dat hij zodanig gekoeld is dat t beestje zelfs aardige specs zou kunnen hebben :)

Oh, specs staan er :D

Gooi er een XPtje (1700+ kost practisch niets) en een ti4200/radeon9000 ofzo tegenaan :D
Dan kan je nog een bit een spelletje spelen ook ;)

Nja, een g2 met 700 mHz kan btw ook nog wel wat :P

[ Voor 22% gewijzigd door Okyah op 18-04-2003 15:14 ]

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Verwijderd

en waar zit je tft scherm op je neptop :d

Verwijderd

zou dat niet lukken om inplaats van die window een tft scherm in te bouwen? DAN heb je pas een vette alles-in-1-mod :p

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2003 15:23 ]

Verwijderd

Echt leuk gedaaan man !!
Vooral die baybus ziet er gaaf uit!!

Werkt dat wel lekker als die cdrom verticaal zit ??
Nogmaals leuk gemaakt!!

• messi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:58
zeer mooi gedaan, Straat!!
jammer dat die waterkoeling er niet in paste ;) :P

Onze excuses voor het ontbreken van de ondertiteling.

Verwijderd

dit is idd 1 van de betere koffermods naar mijn mening.Een aantal ideeen gecombineerd , leuke uitstraling.Maar ligt het aan mij of is dat koffer net zo breed als een normale pc?En hoe zit het met de stevigheid van de achterkant , aangezien het lijkt of er een kier tussen de plaat met alle aansluitingen zit en de wand van het koffer.1 of 2 componentjes zitten scheef maar al met al.....Puik werkie!.

• bredend
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-11 12:03
De mooiste koffermod die ik ooit heb gezien! Alles is netjes afgewerkt, onderdelen passen goed etc. Alleen die scroeven die zo uitsteken zou je kunnen vervangen door platkop schroeven en die fangrills mogen wel wat subtieler. (stukje gaas ofzo)

• Animal
  • Laatst online: 15-11 14:26
erg mooie mod!!

• BJD
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 26-11 22:43

BJD

da-dude schreef op 18 april 2003 @ 15:08:
WICKED

LAN party`s??????

Verwijderd

BJDI schreef op 18 April 2003 @ 16:11:
[...]

LAN party`s??????
Iig. niet als game pc :+

Als opslag kan het wel leuk zijn :)

Verwijderd

Wat voor shit zit erin?

Verwijderd

staat een paar posts erboven ..en je kan er best wel cs en quake enzo op draaien :)

• JaY-
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-02 22:14

JaY-

Het is mij.

Zeer goed uitgevoerde koffermod, weinig op aan te merken, het enige is dat ik (persoonlijk) vind dat die schroeven in je aluminium T-profiel voor de afwerking van je raam erg lelijk zijn. Kon je dit niet vastlijmen of misschien wat mooiere inbus schroefje vastzetten ofzo?
Verder vind ik em erg mooi afgewerkt, met name de gemaakte baybussen zien er leuk uit en ook erg handig! :D

• vehpol
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 04-11 21:53

vehpol

Go Go Gadget!

Natuurlijk zitten er een paar schoonheidfoutjes in (vooral bij de knopes en ledjes die niet helemaal recht zitten => Ja ik weet het, dat is best moeilijk goed te doen).

Maar verder vind ik dit wel een goede uitvoering van een Koffermod! Ziet er mooi uit.

Ceci n'est pas une signature!

• megaleo
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 28-11 16:35

megaleo

Special member

Best wel gaaf gedaan. Echt wel!! _/-\o_
Moet ik eigenlijk ook hebben zo'n dingetje. Handig voor Lan-party's. Nou nog een handige draagbare monitor, 19"ofzo. Das wel lekker.
Dan is je neptoppie af. ;)

• M@rijn
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-11 22:28
Dit is toch 1 van de mooiere koffermods die ik ooit heb gezien je kan beter zeggen de mooiste

_/-\o_ _/-\o_

• ShockRaver
  • Laatst online: 29-11 16:23
hehehe weer een leuke koffer mod :) hehe

AMD 7800X3D - DDR5 64GB Dominator - AMD RADEON RX6800 XT MB - OD11

Verwijderd

Ik vind dit ckr weten 1 van de mooiere koffermods echt goed geslaagt !!

• The Wrecker
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 29-10 00:50

The Wrecker

Networking Rulez

Hmm, netjes doe het je niet na.

Wel een tip nog. (naja tip)
Je zegt dat je er waterkoeling in wou past het niet als je er een kleine voeding in doet?

• Burner13
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09-10-2024
heel mooi gedaan, misschien kan je er wel geld meej verdienen door die dingen te laten produceren door bedrijven :P

• DAMAGE
  • Laatst online: 10-11 19:29

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

super man! deze koffer mod ziet er echt zeeeer goed uit... ik heb er een boel gezien maar ik vind deze toch echt wel een van de mooisten, het is echt een soort kast geworden, die pci/agp enz sloten zijn echt super mooi gelukt, en het window maakt het hardstikke mooi af ! knap werk gedaan

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

• _ferry_
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

toch 1 van de mooiste koffermods eerlijk gezegd, die zijkant met alle pci aansluitingen enzo, echt mooi. al had met veel passen en meten vast nog wel een WC erin gepast, zitten er trouwens niet veel fan's in?

Verwijderd

ik niet? dus.... nuttelose topic vervuiling..

• Foxke
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Damn, jij hebt hetzelfde idee als wat ik wilde doen :)
Ik ga dit binnenkort ook doen, pc in koffer, en dan raampje erin met licht :)
Als die van mij er ook zo uit komt te zien, ben ik tevreden :)

• Kawaii
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Zo dit is weer eens een echt nette koffermod sinds enige tijd :)
Is het alleen nog steeds zo'n draade bende binnen in je case, want dan zou ik als enigste nog kunnen zeggen dat je dat ff mooi zou kunnen meshen..

Verder toppie :p

• straat
An00bis schreef op 18 april 2003 @ 20:52:
Zo dit is weer eens een echt nette koffermod sinds enige tijd :)
Is het alleen nog steeds zo'n draade bende binnen in je case, want dan zou ik als enigste nog kunnen zeggen dat je dat ff mooi zou kunnen meshen..

Verder toppie :p
ach, de kabelbende is niet zichtbaar, dus dan maakt met mij niet zoveel uit :P

En die waterkoeling heb ik verkocht omdat ik eigenlijk ook wel een dvd-brander wilde :o Dus al had het met heeeeel veel moeite gepast...

• timovd
  • Laatst online: 14:27

timovd

Voorsprong door techniek

Whow... is er ergens een verkiezing voor mooiste mods?

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

• Go0s
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 02-10-2010
Jep, deze koffermod mag er zeker zijn! Top!

• Dirickteur
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11:13
Hij ziet er errug strak uit. Mooi gedaan :)

Verwijderd

werkelijk één van de beste koffermods around.
Echt heel creatief, leuke topic.

Verwijderd

draait je hdd op zn zij?
mooi gedaan iig :)

• straat
Verwijderd schreef op 19 April 2003 @ 00:16:
draait je hdd op zn zij?
mooi gedaan iig :)
Ja, als hij rechtop staat dan draaien de hdd en de cd op hun zij, maar dat maakt voor de werking niets uit. Maar bepaalde merken (bijvoorbeeld Lite-On) ondersteunen het verticaal plaatsen van een cd-brander niet. Mijn Aopen wel :)

Verwijderd

Ledjes lijken een beetje scheef te zitten... kunnen ook mijn ogen zijn :P
Voor de rest strakke mod... enkel had ik de 12 mm fan naast het raampje gezet, maar dan wordt de flow misschien slechter!
Al bij al : _/-\o_ RespecT! _/-\o_

Verwijderd

Neptops hebben toch een beeldscherm :?

Verwijderd

Sow, sow, das pas een koffermod. Erg cool!

Ook mooi is dat raampje, de helft van het deksel en dan met een mooie ccfl erachter.

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ RESPECT _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Verwijderd

zeeeer mooij _/-\o_

• the_shadow
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 26-11 08:04

the_shadow

Bubbelmaker extraordinair

Zeer netjes gedaan, alleen zou ik ook nog even de kabeltjes netjes bij elkaar binden. Ziet er gewoon wat beter uit door het raampje. Voor de rest zéér nette afwerking _/-\o_ _/-\o_ Beste koffermod die ik hier tot nu toe heb gezien.

[ Voor 13% gewijzigd door the_shadow op 19-04-2003 19:06 ]

I'd rather be diving | The best thing about alcohol hand gel in hospitals isn't the hygiene, but that everyone walks around like they're hatching a dastardly plan. | "Cheese is just milk’s attempt at being immortal."

Verwijderd

Straat schreef op 19 april 2003 @ 14:15:
[...]

Ja, als hij rechtop staat dan draaien de hdd en de cd op hun zij, maar dat maakt voor de werking niets uit.
Ik weet het niet zeker , maar volgens mij hebben je hdd's lagers die bestemd zijn om tegen 1 bepaalde zwaartekracht te werken ( wat meestal betekent dat ze horizontaal moeten liggen).Maar dat was wel al tijdje terug dat ik dat gehoord heb.Kapotte lagertjes in een hdd is niet fijn.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Verwijderd schreef op 20 april 2003 @ 09:44:
[...]

Ik weet het niet zeker , maar volgens mij hebben je hdd's lagers die bestemd zijn om tegen 1 bepaalde zwaartekracht te werken ( wat meestal betekent dat ze horizontaal moeten liggen).Maar dat was wel al tijdje terug dat ik dat gehoord heb.Kapotte lagertjes in een hdd is niet fijn.
Nope; wat wel tegenwoordig wordt aangeraden is om je HDD na aankoop in een bepaalde stand te zetten en daar ook in te houden. Overigens denk ik dat dat allemaal maar onzin is; die HDD draait echt wel; of hij nou ondersteboven zit of niet...

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Mooi gedaaan omg _/-\o_ _/-\o_

Greatz GleNnoS

• dawuss
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 24-11 12:28

dawuss

gadgeteer

Ben nu bezig met een dergelijke mod. Over het HDD verhaal kan ik kort zijn: Neem er één met liquid bearing, dan heb je van zwaartekracht zeker geen last ;)

edit: Zie ik nu goed dat je geen CD-ROM drive hebt? Lekker handig voor LAN-parties dan ;)

[ Voor 24% gewijzigd door dawuss op 20-04-2003 20:37 ]

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

Verwijderd

zit wel een cd speler / brander in, hij is alleen gestealth :D

ik heb hier nog een micro atx mobo met een pentium 200, kijken wat we daarmee kunnen :D

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 20-04-2003 20:42 ]

• dawuss

dawuss

gadgeteer

O ja, nu zie ik 'm ook. Zeker een mini (laptop-)drive dan. Bij mijn koffertje past daar namelijk nooit een full-size drive.

micheljansen.org

• NEK
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-11 18:43

NEK

Zo'n koffermod is zo handing voor een lan.
Dat scheelt je echt heel veel gesleep! Alleen nu nog een TFT scherm erop monteren!

Verder is ie echt heel mooi!

Verwijderd

Spider.007 schreef op 20 April 2003 @ 11:18:
[...]

Nope; wat wel tegenwoordig wordt aangeraden is om je HDD na aankoop in een bepaalde stand te zetten en daar ook in te houden. Overigens denk ik dat dat allemaal maar onzin is; die HDD draait echt wel; of hij nou ondersteboven zit of niet...
offtopic:
Dus in feite heb ik nu een probleem als ik mijn Seagate 80 gig schijfje van horizontaal naar verticaal wil keren?En hij draait idd wel , de vraag is alleen hoe lang?Ik denk dat ik het voor de zekerheid eens aan de mensen zelf vraag , je kunt me denk ik toch niet overtuigen (te eigenwijs)

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
mag ik vragen wat dat koffertje voor model is, en de bijbehorende prijs? zo word het wel erg aantrekkelijk om eens te gaan klooien met een P1 :)

• dawuss

dawuss

gadgeteer

G33rt schreef op 20 April 2003 @ 22:09:
mag ik vragen wat dat koffertje voor model is, en de bijbehorende prijs? zo word het wel erg aantrekkelijk om eens te gaan klooien met een P1 :)
Ik heb een dergelijk koffertje gekocht bij de gamma voor 19,- euro.

micheljansen.org

• straat
dawuss schreef op 20 April 2003 @ 22:19:
[...]

Ik heb een dergelijk koffertje gekocht bij de gamma voor 19,- euro.
Precies, ik ook. En de CD-brander is gewoon een full-size exemplaar, past precies in de hoogte van de "deksel" van de koffer.

Inmiddels heeft deze koffer zijn 1e lannetje overleefd, aangezien de vriend waar ik heen ging nog een monitor voor me had hoefde ik aleen een tasje met wat kabels en muis en toetsenbord mee te nemen en mijn koffertje. Gaat prima in de bus :P

[ Voor 30% gewijzigd door straat op 22-04-2003 00:58 ]

• Aphelion
  • Laatst online: 29-11 22:36
vakje in de koffer maken voor de muis en kabels :)

Feeling lonely and content at the same time, I believe, is a rare kind of happiness

Verwijderd

da-dude schreef op 18 april 2003 @ 15:08:
WICKED

Whahah LOL, noem mij een mod die wel nuttig is..... :+

• Aikon
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 22 April 2003 @ 09:14:
[...]

Whahah LOL, noem mij een mod die wel nuttig is..... :+
Alles waar geen raampjes en ccfl's in voorkomen? :+

• Metro2002
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-11 22:52

Metro2002

Memento mori

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

een van de mooiste koffermods die ik heb gezien
(die van mij was destijds enigszins mislukt maar dat was ook een oma koffer :+ )

• KabalA!
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-11 17:00

KabalA!

[ No-Life ]

Verwijderd schreef op 18 April 2003 @ 16:15:
[...]

Iig. niet als game pc :+

Als opslag kan het wel leuk zijn :)
Of als server zou die prima zijn werk doen :) en een beetje Q3 moet wel lukken op wat minder hoge instellingen :)

Trouwens een zeer nette mod ;) ik vind het alleen een beetje jammer van die schroeven die je zo ziet zitten bij je baybus (maar dit is altijd te fixen :))

Als het niet kapot gaat, gaat het niet hard genoeg

• straat
KabalA! schreef op 23 April 2003 @ 09:40:
[...]

Of als server zou die prima zijn werk doen :) en een beetje Q3 moet wel lukken op wat minder hoge instellingen :)

Trouwens een zeer nette mod ;) ik vind het alleen een beetje jammer van die schroeven die je zo ziet zitten bij je baybus (maar dit is altijd te fixen :))
Ik ga ook meer voor de gezelligheid naar lannetjes, af en toe een game spelen gaat nog best op dit pc'tje. Nog snel zat, enige probleem (buiten nieuwere games) dat ik ben tegen gekomen is dat de theatrical trailer van The Matrix Reloaded niet wil afspelen zonder hakkelen (De 1000x540 versie) :P

Die schroeven hadden wel weg gekund op zich, maar dan zou het vervangen van de hardware (vrijwel) onmogelijk worden, zoals ik hem nu gebouwd heb kan je alle hardware vrij simpel vervangen, omdat ik een losse mobo tray heb gebruikt kan ik simpel elk atx-bord inbouwen. Alleen sommige lange insteekkaarten niet natuurlijk, maar zelfs een moderne grote videokaart moet kunnen passen :)

• wmeester
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:00
Mooie mod!
Vraagje: is dat koelblok van de grafische kaart wel orgineel? Het lijkt wel een p3 koelblok.

• ANdrode
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
wmeester schreef op 23 april 2003 @ 17:27:
Vraagje: is dat koelblok van de grafische kaart wel orgineel? Het lijkt wel een p3 koelblok.
Het is het koelblok van een Socket 370 Pentium 3 (ja, op de amd socket-a processor). Net zo-een als op de videokaart.

[ Voor 11% gewijzigd door ANdrode op 23-04-2003 17:52 . Reden: *schrap* een onnodig stukje. ]

• j-w
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

j-w

voor dat je het een echte "neptop" mag noemen, moet er m.i. nog wel een LCD scherm in de kast...

• KabalA!
  • Laatst online: 29-11 17:00

KabalA!

[ No-Life ]

Straat schreef op 23 april 2003 @ 13:43:
[...]

Nog snel zat, enige probleem (buiten nieuwere games) dat ik ben tegen gekomen is dat de theatrical trailer van The Matrix Reloaded niet wil afspelen zonder hakkelen (De 1000x540 versie) :P
:+

Maaruh is dit eigenlijk je hoofd pc of gewoon een tweede pc'tje waar je een beetje aan zit te klooien en prutsen (net als ik met m'n koffer :)), want als hoofdpc zou ik het niet meer snel genoeg vinden (maar dat is mijn mening ;))

KabalA! gaat morgen ook even een nieuw koffertje halen bij de gamma, hij kan niet toleren dat iemand een mooiere koffer heeft als hij >:) ;)

Als het niet kapot gaat, gaat het niet hard genoeg

• Binno
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23-10 13:51

Binno

. .. ... ....

moet zeggen tis wel een hele mooie koffermod :D

"Reality is just an illusion, caused by lack of alcohol"

• straat
KabalA! schreef op 23 april 2003 @ 23:09:
[...]

:+

Maaruh is dit eigenlijk je hoofd pc of gewoon een tweede pc'tje waar je een beetje aan zit te klooien en prutsen (net als ik met m'n koffer :)), want als hoofdpc zou ik het niet meer snel genoeg vinden (maar dat is mijn mening ;))

KabalA! gaat morgen ook even een nieuw koffertje halen bij de gamma, hij kan niet toleren dat iemand een mooiere koffer heeft als hij >:) ;)
Het is mijn "hoofd-pc" zoals jij dat noemt :P Maar ik zit er ook wel mee te klooien en te prutsen hoor :D

• STIMPPYYY
  • Laatst online: 10:16
lol deze is echt cool :). Dik handig als je naar een LAN ofzo gaat :P

• redsun
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 03-09 10:39

redsun

huh?

Hmm, hij had wel beter gekunt hoor, je had wat meer tijd aan de afwerking moeten besteden. Je kon bijvoorbeeld het raampje erin kitten ipv schroeven :+ , de fan wat meer naar het midden toe plaatsen (de schroeven zitten nu in de sierrand), kabels fatsoenlijk met een paar tyribs(of hoe je het dan ook schrijft :) ) bij elkaar binden, je kon ook alle schakelaartjes en ledjes op 1 centrale plaats inbouwen(het ziet er anders zo rommelig uit, alsof het er op het laatste moment ff snel ingedaan is) bv op een mooi stuk aluminium :P en als laatste kon de cd-rom ook wel wat mooier gedaan worden, bv een stukje aluminium profiel er rond ofzo........

Zo das eruit :). Je moet het niet allemaal persoonlijk opvatten ofzo hoor het is alleen maar mijn persoonlijke mening ;). Verder is het wel nice........

whoei!

• hplos.nl
  • Laatst online: 30-08 22:02

hplos.nl

Zo doet men dat

gaaf gedaan :) alleen jammer dat die ledjes niet helemaal recht zijn ... (en dat er geen blauwr bij zitten ;))

pc | server | laptop | pda

• straat
redsun schreef op 24 April 2003 @ 17:47:
Hmm, hij had wel beter gekunt hoor, je had wat meer tijd aan de afwerking moeten besteden. Je kon bijvoorbeeld het raampje erin kitten ipv schroeven :+ , de fan wat meer naar het midden toe plaatsen (de schroeven zitten nu in de sierrand), kabels fatsoenlijk met een paar tyribs(of hoe je het dan ook schrijft :) ) bij elkaar binden, je kon ook alle schakelaartjes en ledjes op 1 centrale plaats inbouwen(het ziet er anders zo rommelig uit, alsof het er op het laatste moment ff snel ingedaan is) bv op een mooi stuk aluminium :P en als laatste kon de cd-rom ook wel wat mooier gedaan worden, bv een stukje aluminium profiel er rond ofzo........

Zo das eruit :). Je moet het niet allemaal persoonlijk opvatten ofzo hoor het is alleen maar mijn persoonlijke mening ;). Verder is het wel nice........
Hehe ik vind hem zelf ook niet perfect hoor :) Op die foto's zie je lang niet alles ;)

Maar weer wat ervaring erbij, dus de volgende keer word het allemaal wel weer een stapje netter (hoop ik :P). Maar dat laat nog wel ff op zich wachten gezien de financiele situatie, want dan wil ik wel meteen een hele nieuwe pc eigenlijk. En ook een beetje zonde om deze dan te verkopen ofzo...

Verwijderd

Weet je wel zeker dat je die koffer bij de Gamma weg hebt. Ben namelijk even wezen kijken maar kon daar bij de koffers geen koffer zo als jij hebt vinden. Wel bij de Praxis en daar was ie inderdaad rond de 19 euro.
Meteen maar even 1 meegenomen ga meteen aan de slag moet namelijk een draagbare server hebben. Verder strakke mod ik vind alleen die zwarte knopjes niet zo mooi maar dat is natuurlijk mijn mening maar.

• benchMarc
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 11:24
Zit dat koelblok wel goed tegen de gpu gedrukt met zo'n tiewrap?

Verwijderd

_/-\o_ Mooi man! _/-\o_

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 25-04-2003 19:20 ]

• straat
Verwijderd schreef op 25 april 2003 @ 18:51:
Weet je wel zeker dat je die koffer bij de Gamma weg hebt. Ben namelijk even wezen kijken maar kon daar bij de koffers geen koffer zo als jij hebt vinden.
Gamma Amersfoort heeft ze dus wel iig.
benchMarc schreef op 25 april 2003 @ 19:04:
Zit dat koelblok wel goed tegen de gpu gedrukt met zo'n tiewrap?
De Heatsink word zo heet dat je em nog maar net vast kan blijven houden, dus dat zit wel goed. Alhoewel het natuurlijk strakker kan is deze oplossing goed genoeg, zeker als je ziet hoe slecht het originele heatsinkje+fannetje contact maakte. Dat ding zweefde zo'n beetje boven die core op een druppel witte koelpasta die helemaal opgedroogd was en maar 1 hoek van de core bedekte.

• Berretje
  • Laatst online: 16-11 11:02
Echt heel erg vetjes gemaakt! Zulke mensen hebben zeker respekt nodig! petje af
Pagina: 1