Toon posts:

Gezocht: campagneleiders ookadsl

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik ben campagneleider geworden van de ookadslactie, heb een website gemaakt voor Havelte. Maar wat ik echt vreemd vindt is, dat ik nog niks van planet en van het net heb gehoord over het aantal aanmeldingen. Dat lijkt toch nergens naar. Maak je je druk ook voor hun zaak en dan laten ze ons maar wachten met de verdere info. Het is toch simpel zat om een url te openen?
KPN houdt de boot af met de mededeling dat deze asctie thuishoort bij Planet en bij Het Net.

Weet iemand anders van jullie die campagneleider is voor die ookadsl actie al wat meer.? Zo nee, wie weet eigenlijk hoe je wat beter ingang kunt krijgen tot de Planet Helpdesk als je geen abonnee bent.

Theunis

• punica
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

punica

Longtime Member

Dit stukje is afkomstig van de website van ookadsl.nl:

Om uw telefooncentrale ADSL-klaar te maken hebben we minstens 325 aanmeldingen nodig van mensen die net als u ook ADSL willen. En daar kunt u voor zorgen! Begin - met hulp van deze site - een wervingscampagne in uw buurt door u aan te melden als campagneleider.

Zodra er voldoende campagneleiders zijn aangemeld, wordt hier het campagnecentrum geopend.

Klik hier om u aan te melden als campagneleider.

Lijkt me dus gewoon een kwestie van wachten, hoe vervelend ook.

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Ik denk niet dat de kans groot is dat er hier op GoT veel van die campagneleiders rondlopen. Neem eens direct contact op met Planet of Het Net per mail o.i.d.

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Dit topic is gesloten.