• Go0s
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 02-10-2010
Hoi,

Ik wil net mijn digitale camera (FujiFilm FinePix A201) op m'n PC aansluiten (P4 1.8, 512MB). Ik sluit hem aan via USB op mijn onboard USB poort. Ik heb er een voedingskabel voor de camera bijgekocht, dus dat ik hem gewoon op netstroom kan laten lopen. Er zit een 128MB Memory card in en speciale 1300mAh batterijen.

Het probleem:
Ik plug hem dus in, zet hem aan, ik hoor even *piep* en het lampje gaat even aan, maar daarna gaat ie mee weer uit :? Ik heb al van alles geprobeerd, Memory stick en batterijen eruit gehaald en weer erin, andere usb poort, zonder voedingskabel, zonder usb kabel eraan, maar dat mag allemaal niet baten. Wat kan er met dat ding aan de hand zijn? Wat kan ik nog proberen? Komt dit vaker voor :?

Verwijderd

Heb je em niet per ongeluk als webcam ingesteld in het menu ?

Optie DSC of USB cam.

Als je camera die functie heeft trouwens. ;)

• Go0s
Verwijderd schreef op 18 April 2003 @ 14:13:
Heb je em niet per ongeluk als webcam ingesteld in het menu ?

Optie DSC of USB cam.

Als je camera die functie heeft trouwens. ;)
Dat heeft die camera wel ja. Maar het probleem is dus dat ie niet eens aan blijft! Ik heb dat wel eens gehad dat ik hem op webcam had staan, m'n eigen helemaal wezeloos gezocht :P Maar ik kan niet eens naar menu omdat ie uitvalt!

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-12-2025

SmartDoDo

Woeptiedoe

Deze hoort beter in GT thuis trouwens :)

Moet de cam niet in een bepaalde instelling staan wil hij contact maken met je PC? Dit is met mijn Canon A70 wel zo namelijk. :)
Go0s schreef op 18 April 2003 @ 14:15:
[...]

Dat heeft die camera wel ja. Maar het probleem is dus dat ie niet eens aan blijft! Ik heb dat wel eens gehad dat ik hem op webcam had staan, m'n eigen helemaal wezeloos gezocht :P Maar ik kan niet eens naar menu omdat ie uitvalt!
Blijkt hij niet aanstaan wanneer je enkel de (opgeladen) batterijen gebruikt zònder hem aan te sluiten op de PC?

[ Voor 58% gewijzigd door SmartDoDo op 18-04-2003 14:18 ]

• Go0s
SmartDoDo schreef op 18 April 2003 @ 14:16:
Deze hoort beter in GT thuis trouwens :)

Moet de cam niet in een bepaalde instelling staan wil hij contact maken met je PC? Dit is met mijn Canon A70 wel zo namelijk. :)
Ja, sorry ik weet niet waar die eigenlijk thuis hoort. Als dit verkeerd is, move please :)

Ik heb nix veranderd aan de camera, het was altijd gewoon inpluggen en draaien met die hap. Maar nu even niet :/ ;)

Verwijderd

Zit de XD (of een ander type) geheugen kaartje er wel goed in ?

Alles er ff uithalen , ook de accu en een paar uurtjes met rust laten en dan rustig aansluiten.

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:26

LopeZ

Too much is never enough

Move OH -> GT

• k5052
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-12-2025
heb je hem dan ook aangezet (de camera ) was ik ook een keer vergeten :o
maar anders kan het misshcien aan je instellingen van windows liggen , moet je missihine , als je hem aan hebt gedaan en ingeplugt - configuratiescherm , cameras en scanners.?

• Go0s
kenny89 schreef op 18 april 2003 @ 17:25:
heb je hem dan ook aangezet (de camera ) was ik ook een keer vergeten :o
maar anders kan het misshcien aan je instellingen van windows liggen , moet je missihine , als je hem aan hebt gedaan en ingeplugt - configuratiescherm , cameras en scanners.?
Duh :P
Pagina: 1