Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Verkeerd geplaatste videokaart in pricewatch

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Bij de pricewatch van de "Gigabyte Maya ATI Radeon 9500 Pro 128DDR" (pricewatch: Gigabyte Radeon 9500 Pro 128MB (AGP)) staat aangegeven dat 2mcomputers deze kaart verkoopt voor 185euro. Eenmaal op de site aangekomen blijkt het hier echter om een 9500 nonpro 64mb te gaan. Ik heb dit al een paar keer gemeld bij "Pricewatch: prijs wijzigen" maar het wordt een dag of twee later weer vrolijk terugveranderd (zie: de hobbels in de prijs-grafiek) dus ik denk laat ik het hier eens proberen.
Met vriendelijke groet,

The Rift

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Dat komt doordat de shop een PriceWatchManager-account heeft en dus zelf de prijzen aanpast. Als er iets fout zit in de koppeling, word de prijs later dus weer teruggezet. Iemand die met de PWM kan spelen mag hier dus even naar kijken. :)

Bedankt voor het melden trouwens.

Verwijderd

beste harm, leg eens uit hoe dat werkt, als je zou willen ;) dus met die zgn. Price Watch Manager kan de shop zelf de prijzen weer aanpassen als dat nodig is? Maar als ze dat nou niet WILLEN< dus gewoon een onjuiste prijs willen laten staan?

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Dan neemt T.net maatregelen.

en dit topic krijgt een schop van FA naar BZ :)

Professioneel Hyves-weigeraar

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Inderdaad, dan neemt Tweakers.net maatregelen. De shop krijgt een waarschuwing en als na herhaald waarschuwen geen verbetering blijkt, kunnen we besluiten de samenwerking met de shop te stoppen.