Toon posts:

Crimson Skies Multiplayer Probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Crimson skies werkt als ik het gewoon speel goed maar als ik multiplayer wil via msnZone start het spel wel op maar geeft hij daarna wit of zwart beeld en reageert hij niet meer.
Waar kan dat aan liggen? ik heb het onder verschillende beeldscherminstellingen geprobeerd maar er veranderd niets.

Mijn systeem is: 466Mhz, met een 20mb videokaart NVIDIA TNT2, Direcx8.0, 384mb geheugen.

Andere spelers op MSNZone kunnen wel gewoon spelen, dus daar kan het niet aan liggen.

Help!!!!

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-02 15:59

White Dust

PlaneScape: Torment

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Is MSNZone de enige manier om via multiplayer te spelen? Probeer het eens op een andere manier :)

En hoe kom je aan een 20 mb videokaart? Er bestaan alleen maar 16 of 32 mb TNT 2's :P

The devil is in the details.

• Maximize
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
ik heb et spel ook een paar keer gespeeld over MSN zone, en ik dacht dat het altijd even duurde voordat je in het multiplayer schermp kwam, nadat een game via MSNZone is opgestart.
hoe lang wacht je? :)

heb je illegale of legale versie van CS? ook gepatched?

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb inmiddels de echte versie van crimson skies gekocht. Hierbij krijg ik hetzelfde probleem weer. De 20mb videokaart is echt. Het staat op de kaart zelf. En volgens mij is MSNZone de enige om mee te spelen. Het spel blijft bij het opstarten van de multiplayer game vast hangen. Dus als de host het spel opstart en mijn client volgt.