We hebben hier zowel PC's als apple's staan en willen nu een wireless netwerk aanleggen. Bij alle wireless usb adapters zitten echter alleen maar windows/linux drivers. Ik wilde namelijk om een complete set kopen maar als er alleen win-drivers bij zitten moet ik er alsnog een airport-kaartje bij kopen. Mijn vraag is dus is een Airport kaartje dan de enige manier om met een G4mac contact te krijgen op een WiFi netwerk.
Weet niet wat je hiermee wil zeggen. Ik zal de vraag even anders formuleren. Als ik een complete Wireless LAn kit koop (met basisstation And wireless usb adapters) kan ik dit dan goed gebruiken met de apple computer. Ondanks dat er dus geen apple drivers bij zitten. Bij alle fabrikanten (sitecom, trust enz.) van dit soort producten zitten geen apple-drivers. Ik vermoed dus een airport-kaartje erbij kopen de enige oplossing is.Verwijderd schreef op 18 April 2003 @ 12:59:
gn airportbasestatdion?
(Of een aiportbasisstation met airport kaartje en voor de pc een los usb-wirless adapter kopen)
Overigens mijn excusses dat ik een los topic open. Ik zie nu net het grote wireless topic
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2003 13:16 ]
Verwijderd
Airport kaartje in die G4 is de makkelijkste oplossing.
Ik sluit niet uit dat het mogelijk is mits er drivers zouden bestaan, maar ik heb nog niet gehoord van een Mac met daaraan gekoppeld in wireless-usb adapter.
Ik sluit niet uit dat het mogelijk is mits er drivers zouden bestaan, maar ik heb nog niet gehoord van een Mac met daaraan gekoppeld in wireless-usb adapter.