Emoticons bij parse

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sen
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 28-09 18:04
Als iemand normaal vraagt waarom site x Emoticon O+ gebruikt wordt er aktie ondernomen door zeef.

Nu doet het bedrijf parse dit wordt het topic afgesloten met ja ja ja grappig slotje. Waarom er staat toch duidelijk in de faq:

Het gebruik van O+ is slechts voorbehouden aan Tweakers.net en Fokzine, aangezien deze smiley speciaal voor iemand gemaakt is (mensen van de oude garde weten vast wel wie). De rest staat, uiteraard na voldaan te hebben aan bovengenoemde punten, je geheel ter beschikking.

Ik zie hier geen parse bij staan. Jullie wel :?

Dus had ik wel degelijk een geldig argument en ik vind het een beetje te gek voor woorden dat een bedrijf waar got mee samen werkt wel het recht krijgt van got waar got niet eens de recht hebbende is.

Ik heb niks tegen parse ik heb ook niks tegen andere sites die hem toch gebruiken maar ben niet zo hypocriet om er nu niks van te zeggen en normaal wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HunterPro
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
jij weet niet welke overeenkomst Parse Software Develpment BV met Tweakers.net BV heeft. Gezever om niks dus, lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sen
HunterPro schreef op 18 april 2003 @ 12:35:
jij weet niet welke overeenkomst Parse Software Develpment BV met Tweakers.net BV heeft. Gezever om niks dus, lijkt me.
Tweakers heeft niks over die Emoticon te zeggen. Hun hebben hem niet gemaakt ze hebben toestemming om hem te gebruiken van de maker. Dus wat ze er ook in hebben gezet het slaat nergens op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Sen schreef op 18 April 2003 @ 12:37:
[...]

Tweakers heeft niks over die Emoticon te zeggen. Hun hebben hem niet gemaakt ze hebben toestemming om hem te gebruiken van de maker. Dus wat ze er ook in hebben gezet het slaat nergens op.
Wat is nu je doel van deze actie? Ik zie er iig het nut niet van in.

Jij weet niet wat de maker van de smilies met T.net heeft afgesproken ;)

[ Voor 5% gewijzigd door SH007 op 18-04-2003 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HunterPro
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Sen schreef op 18 april 2003 @ 12:37:
[...]

Misschien heeft de oorspronkelijke maker wel enige vorm van licentierecht danwel toepassingsrecht gegeven aan Parse Software Development BV?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sen
SH007 schreef op 18 April 2003 @ 12:39:
[...]

Wat is nu je doel van deze actie? Ik zie er iig het nut niet van in.

Jij weet niet wat de maker van de smilies met T.net heeft afgesproken ;)
Ik wil gewoon duidelijkheid waarom er op andere sites wel meteen fel gereageerd word. En hier een beetje omheen gedraaid word.

Als de maker ook toestemming heeft gegeven oke zeg dat dan gewoon in het vorige topic. Maar ga er niet half om heen draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Parse ontwikkelt wel eens de forumsoftware voor tweakers, daarom staat er zo'n grote knop onderaan. Meer dan dat hoef je niet te weten, want je hebt geen "recht" op informatie ofzo.

Je kunt er vanuitgaan dat een organisatie die zó nauw bij Tweakers is betrokken dat soort fratsen niet zomaar uithaalt. En als ik dat topic dan dichtgooi (omdat een groot deel ervan gewoon onzinnig gezeur is), dan is het wel héél bijdehant om nog ff een topic te openen.

Als je het niet eens bent met een slotje: mailen. Dat geld *juist* voor LA. Volgende keer levert je een officiële waarschuwing op. :/
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.