[shop] leveringen in het buitenland ?

Pagina: 1
Acties:

• FlashBlue
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21-08-2024

FlashBlue

nog altijd een bèta versie ...

Topicstarter
Ik had een klein vraagje over de shop van t.net ; in de shop staat vermeld dat er niet buiten nederland word geleverd ; nu weet ik dat dat in het verleden wel al gebeurd is ; is er een reden waarom nu niet meer? of is er evt iets te regelen voor mensen uit belgie :? ?

het zou mijns inziens een beetje vervelend zijn moesten mensen uit belgie "uitgesloten" worden van de shop :'(

(reden dat ik hier post is dat ik op de shop zelf geen contact adres of iets dergelijks vond)

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

(reden dat ik hier post is dat ik op de shop zelf geen contact adres of iets dergelijks vond)
Beter zoeken: http://shop.tweakers.net/geheugen/?Action=FAQ
Mocht het antwoord op uw vraag hierboven niet voorkomen, dan kunt u natuurlijk altijd contact met ons opnemen. Dit kan per e-mail (sales@hardware.nl) of per telefoon tijdens kantooruren van maandag t/m vrijdag van 9.00 tot 18.00 uur op telefoonnummer 010-4450640 of per fax 010-4450644.
:)

Professioneel Hyves-weigeraar

• FlashBlue
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21-08-2024

FlashBlue

nog altijd een bèta versie ...

Topicstarter
ok ; iig bedankt voor de hulp. 8)

Verwijderd

reden is:

Verzendkosten uit Nederland naar Belgie zijn extreem hoog, iets van 18 euro, en daarnaast hebben wij geen buitenland contract met TPG Post
Het is het geen doen om onder rembours te leveren, daar het dan een poste restant wordt, en om eerlijk te zijn hebben wij geen zin om iedere keer naar het postkantoor te gaan om daar een relatief laag bedrag te gaan halen, wat als je mazzel heb ook nog eens een maand of twee duurt voor het binnen is.

Dus nee, geen buitenland zendingen meer voor ons.
Wat je wel kan doen is een nederlandse kennis aan de grens als afleveradres opgeven, en dan even op halen.