Programma om download te beperken

Pagina: 1
Acties:

• meelmark
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 12:37
Gebruiken sinds kort een router, maar beetje zielig als paps op internet zit en ik een zware download net op dat moment uitvoer en er geen bandbreedte meer over is.

Topics hebben het over VPN binnen de router regelen, en op die wijze ofzo de max download aan te geven. Maar ik wil niet kutten met de router, of een bandbreedte aangeven per static ip.

Wat is wil is een programma in windows xp waar ik gewoon even op kan klikken en die dan regelt dat ik tijdelijk even maximaal zoveel bandbreedte mag hebben, en zodra mijn vader klaar is dat ik die dan weer kan uitschakelen.

Wie oh wie!

"Thunder? Flash!" "AMD 1200,256DDR,MX400,5.1,MSI 266A"

• NoReseth
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:05
Ik vrees dat je dan toch een tooltje met bandbreedte beperking zult moeten gebruiken.
Er is hier pas terug nog een goeie van voorbij gekomen -> Netlimiter 0.91 beta 3

Hiermee kan je per programma instellen hoeveel bandbreedte het mag gebruiken.
Je zet dan gewoon de internet explorer op 10 KBps ofzo (ligt eraan hoe hoog je upload is) en dan moet het allemaal goed komen

En als je kazaa ook gebruikt dan moet je die bijv op 5 zetten en internet explorer ook op 5

Verwijderd

Probeer anders DU meter eens. Je kan daar ook maximale waardes instellen

• meelmark
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 12:37
ok thanks nuttige replys.

"Thunder? Flash!" "AMD 1200,256DDR,MX400,5.1,MSI 266A"

• michelc85
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19:37
Verwijderd schreef op 18 April 2003 @ 12:30:
Probeer anders DU meter eens. Je kan daar ook maximale waardes instellen
Zit dat in DU meter,dacht van niet maar kan het mis hebben

• DJ^
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

DJ^

hmmz

michelc85 schreef op 18 April 2003 @ 16:30:
[...]

Zit dat in DU meter,dacht van niet maar kan het mis hebben
Dat zit inderdaad niet in DUmeter, het enige wat je hiermee kan is de stats aflezen.

hmmz

• General_Failure
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14:01

General_Failure

Vrolijk Pasen!!!

Als je iets download, gebruik dan een downloadmanager als GetRight. Hier zit in ieder geval een speedlimiter op.
Mocht het iets 'illegaler' zijn, dan zit in Kazaa, WinMX, eMule, etc wel een instelling waarmee je de max. bandbreedte kan instellen.

Me and my dear friend General Protection-Error will invade your computer with our mighty army of Bugs. We will avoid the Firewall at the Gates of your PC by entering through your Windows.

Pagina: 1