[win95] netwerk eigenschappen geblokkeerd

Pagina: 1
Acties:

• DirkT
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
ik vind het een nogal vage error maar op de zaak hebben we een stuk of 4 pc's staan met windows 95 die we niet meer op een netwerk kunnen aansluiten omdat volgens de foutmelding een admin ons dat verboden heeft... wij hebben destijds deze machientjes zelf in elkaar gezet maar wat de klant er mee gedaan heeft weet ie ook niet meer want dat is al weer 6-7 jaar terug...

zit dit misschien ergens in de regestry want in win95/98 heb je toch niets met admin rechten te maken...?????

we proberen dus rechter muisklik op netwerkomgeving en krijgen dan de fout dat het geblokkeerd is. misschien dat iemand het weet want met search en google krijg ik alleen hoe je een XP en 95 bak aan elkaar moet koppelen maar dat heb ik destijds ook nog wel zelf voor elkaar gekregen... ----> XP bak tcp ip settings enable netbios over tcp\ip en gassen maar, als je tenminste in dezelfde ip reeks zit en alle protocollen aanwezig zijn... maargoed daar wil ik het nu niet over hebben ik wil weten waarom in godsnaam ik er niet bij mag :/

iRacing profiel - FanaLEDs voor je racesimulatie displays en meer!

Verwijderd

poledit proberen!

dit is trouwens meer SA of WOS

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2003 12:17 ]

• DirkT
  • Niet online
poledit? in win95 :? waar of wat bedoel je

Verwijderd

win95 cdrom

en zelf een beetje zoeken mag wel, vraag 1 is nl prima met google / de search te vinden :)

• DirkT
  • Niet online
zelf ook wel iets doen denk maar dat ik het niet geprobeerd heb ik heb ook een hekel aan mensen die roekeloos iets vragen terwijl ze kunnen vinden maar ik heb dit echt niet kunnen vinden, ik wil best nog een 2 niet doorbetaalde uren kijken maar ik kom alleen maar uit op hoe een netwerk te bouwen...

help gewoon door te zeggen wat ik moet doen of waar ik moet zoeken waar het wel staat

ok heb opgezocht wat poledit kan ik ga het zo snel mogelijk uittesten laat wel weten of het daarna werkt

[ Voor 13% gewijzigd door DirkT op 18-04-2003 12:32 ]

Verwijderd

zoals ik al zei, win95 cdrom staat poledit op. dr zijn polices ingeschakeld die met progsel probably uit te zetten zijn, ff bestanden zoeken op de cd.

behulpzaam genoeg? :P

• DirkT
  • Niet online
ja hoor hartstikke bedankt ik gebruikte de verkeerde trefwoorden want ik zocht het probleem in de netwerk richting maar het heeft met het OS te maken...

dus het gaat nu wel lukken

Pagina: 1