Suse Inloggen lukt niet meer

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

• KraveN
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:21
Ik kom niet meer in KDE op de een of andere manier.
Dit probleem is ontstaan na het installeren van AMSN.

Als ik inlog met root dan blijft hij hangen op initializing system services, en dat venstertje gaat op een gegeven moment weg en dan blijft alleen dat x server venstertje rechts onder in beeld staan maar er gebeurt verder niks.
Verder kom ik via root wel in failsafe, windowmaker.

Zodra ik het met een andere user probeer voer ik mijn login passwoord in en klik op starten!. Dan gaat ie bezig maar uiteindelijk kom ik weer bij het inlogvenster terecht. Dus kom op geen enkele wijze er meer in :(

Gebruik suse 7.3

Heb gezocht op suse site en in dit forum maar ben niet wijzer geworden want meeste problemen zijn net even iets anders.

Verwijderd

Heb jij even snel een upgrade geinstalleerd ? Vorige topic was het nog SuSE 7.2 :)
Maar nog steeds geef je niet aan wat je nou al zelf hebt geprobeerd. Boot in single user mode (init 1 als optie bij het booten) en uninstall hetgeen je probleem veroorzaakt. Ik zie echter nog steeds geen echte info zoals foutmeldingen, logs en dat soort dingen. Bovendien zijn die uitroeptekens ook niet echt nodig in de topictitel. Die heb ik dus weggehaald.

Hier kunnen we dus nog steeds niks mee en je topic voldoet nog steeds niet aan de policy.
Ik kom niet meer in KDE op de een of andere manier.
KDE ? Welke KDE, hoe gestart ?
Dit probleem is ontstaan na het installeren van AMSN.
AMSN ? Hoezo AMSN, welke AMSN ? Hoe geinstalleerd ? Al geprobeerd te uninstallen dan ?

En zo kan ik nog wel even doorgaan. Het is echt niet goed mogelijk aan te geven waar dit aan ligt zonder eerst meer informatie te vragen. Uninstallen van AMSN lijkt dan voor de hand te liggen maar het kan ook zo zijn dat ook dat geen oplossing biedt. Ook ben ik niet overtuigd dat je echt wel hebt gezocht.

Dus je topicstarts moeten echt beter want anders blijft het een slotjesfestijn.

Dit topic is gesloten.