Verwijderd

Topicstarter
Kben al een dag of 2 op het net aan het zoeken naar een goede mp3 speler.

Nu wil ik uit de volgende 2 spelers een keuze gaan maken.

iRiver iFP-180T

Nex IIe

Die Nex Wordt dan uiteraard met een 256 CF kaartje uitgerust :)

Nu is mijn probleem eigenlijk dat ik eerst even in een "ouderwetse" winkel wil gaan kijken om ze wat beter te kunnen vergelijken qua grote enz.

Dus mijn vraag is eigenlijk heel simpel: Wie weet er een winkel in A'dam die deze dingen verkoopt? (Ben nu zelf aan het zoeken op inet maar kan echter nix vinden.)

Verwijderd

Ik zou de Ipod kopen

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:18

mrsar

waar een sar is,is een wodka

ik heb nu zelf sinds 2 dagen de iriver 195TC deze heeft 512 mb en ik ben er mega blij mee,ziet er mooi uit,lekker klein/licht,goed geluid,menu heb je in 10 minuten door :),dus zal niet veel schelen met de 180 :),maar een winkel in a'dam die het verkoopt..... ik weet er zo guw geen 1,ik heb em zelf besteld bij mp3man.nl

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:22

NoTimeRemains

I know

mp3cdspeler.nl sjeck die sjit

This is the Way.

• Shyne
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 25-02 15:05
Volgens mij ken je geen iRivers vinden in gewone winkels

• armageddon_2k1
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-07-2025
Aangezien die MP3-spelers vrij snel ontwikkelingen doormaken is het niet rendabel voor winkels ze per 20 in te kopen ofzo. Daarom zal je ze ook alleen in webwinkels vinden. ALs je de grote wilt weten -> pak een lineaal :D
Winkels:
www.mp3cdspeler.nl
www.mp3man.nl
www.mp3shopper.nl

Zou voldoende moeten zijn :)

Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.

Verwijderd

Topicstarter
armageddon_2k1 schreef op 18 April 2003 @ 14:17:
Aangezien die MP3-spelers vrij snel ontwikkelingen doormaken is het niet rendabel voor winkels ze per 20 in te kopen ofzo. Daarom zal je ze ook alleen in webwinkels vinden. ALs je de grote wilt weten -> pak een lineaal :D
Winkels:
www.mp3cdspeler.nl
www.mp3man.nl
www.mp3shopper.nl

Zou voldoende moeten zijn :)
Daar was ik dus al bang voor. (snelle ontw. daardoor niet in "gewone" winkels)
Fysiek winkelen wie doet dat tegenwoordig ook nog |:( :+

Ja, van bovenstaande sites heb ik ook mijn info gehaald, en mijn keuze is toen gevallen op of die Nex of de iRiver.

Maar voordat ik meestal iets koop wil ik het liever ff fysiek in mijn handen gehad. Vink toch altijd nog iets prettiger dan via het web spullen kopen.

Kheb inmiddels bij de mp3man de iRiver besteld :9~ (wel zo handig bij het skatuh/fietsen en treinen.)

Bedankt voor de reacties iig.
Pagina: 1