Toon posts:

Jumpersettings maxtor hd

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier nog een oud 30 gb 7200rpm maxtor hdtje maar die wil ik nu ff in me nieuwe pc zetten en dan op slave, maar de probleem is dat ik de jumpersetting daarvoor niet kan vinden . Ook op de site van maxtor niet en op de hd zelf staat het niet

zo ziet het er uit

: : : : :

en linkse zit al verbonden met een jumper dus ik neem aan dat dat master is ofzo.

typenummer
53073H6

alvast bedankt

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

ShadowBumble

Professioneel Prutser

heb je toevallig het serienummer of type nummer ? want soms verschilt dit al bovendien kun je ook ff googlen op Maxtor <type> Jumpersettings

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Verwijderd

Is gewoon gelijk aan de andere schijven van maxtor. Links is master , plat bovenin is slave. Op de drive zit ook een stikker met de jumpersettings, ongeveer 3 cm uit de rechterkant van de drive. Zo oud is hij overigens nog niet ;)

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Verwijderd schreef op 18 April 2003 @ 12:03:
Is gewoon gelijk aan de andere schijven van maxtor. Links is master , plat bovenin is slave. Op de drive zit ook een stikker met de jumpersettings, ongeveer 3 cm uit de rechterkant van de drive. Zo oud is hij overigens nog niet ;)
Daar zat ik dus over te twijfelen ;) maar inderdaad bij mij op me schijven gaat het ook zo

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

• RammY
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 04-03 00:54

RammY

Dát!

Hoe kan een 7200 RPM schijf nu oud zijn dan :?
Kijk es op je HDD sticker, Vaak staat het daar wel op.
Of kijk op de Maxtor site

Deze advertentieplaats is te huur!

• RuNnaH
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 05-05-2025
Verwijderd schreef op 18 April 2003 @ 12:01:
Ik heb hier nog een oud 30 gb 7200rpm maxtor hdtje maar die wil ik nu ff in me nieuwe pc zetten en dan op slave, maar de probleem is dat ik de jumpersetting daarvoor niet kan vinden . Ook op de site van maxtor niet en op de hd zelf staat het niet

zo ziet het er uit

: : : : :

en linkse zit al verbonden met een jumper dus ik neem aan dat dat master is ofzo.

typenummer
53073H6

alvast bedankt
Deze jumerinstellingen horen bij jouw model:
Afbeeldingslocatie: http://www.maxtor.com/en/documentation/jumper_settings/style_a1.gif
:)

Verwijderd

Google is je vriend ;)
voortaan ff zelf doen

http://www.maxtor.com/en/...a_ata_100_quick_specs.pdf

edit: te laat ;(

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2003 12:12 ]

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Da's dus gewoon te vinden op de Maxtor site B)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.